x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie E-commerce-ul autohton a atins şase miliarde de lei

E-commerce-ul autohton a atins şase miliarde de lei

de Daniela Ivan    |    07 Dec 2016   •   14:38
E-commerce-ul autohton a atins şase miliarde de lei

Comerţul online din România va depăşi valoarea de şase miliarde de lei, în 2016, în creştere faţă de nivelul anului trecut, respectiv 5,47 miliarde de lei, potrivit unei analize KeysFin. În urmă cu cinci ani, valoarea comerţului online din România se situa la 1,68 miliarde de lei, iar cea mai semnificativă evoluţie a fost marcată între 2014 şi 2015, când business-ul din acest sector a avansat cu peste două miliarde de lei.

Topul celor mai importanţi jucători de pe piaţa comerţului electronic românesc este condus, potrivit datelor financiare din 2015, depuse la Ministerul de Finanţe, de compania Dante International SA, cu afaceri de 1,7 miliarde de lei. Pe listă se regăsesc, în ordine, Fashion Days Shopping SRL (221 milioane de lei), Studio Moderna SRL (188 milioane de lei), PayPoint Services SRL (188 milioane de lei), Corsar Online SRL (173 milioane de lei) şi PC Garage SRL (166 milioane de lei). În clasament s-au mai situat Payzone SA (155 milioane de lei), Teamnet Business Services (130 milioane de lei), Euronet Services SRL (88 milioane de lei) şi Elefant Online S.A. (78 milioane de lei). 

Pe fondul creşterii interesului românilor pentru produsele şi serviciile vândute pe internet, profitabilitatea sectorului a avansat de la 47,4 milioane de lei, în 2011, la 233,7 milioane de lei, în 2015, iar pentru 2016 se preconizează o ţintă de peste 300 milioane de lei. (D. Ivan)

×
Subiecte în articol: E-commerce