x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Pasaj subteran in zona Băneasa

0
Autor: Elena Stan 05 Oct 2007 - 00:00
Pasaj subteran in zona Băneasa


Calvarul şoferilor care intră sau ies din Bucureşti pe DN1 va continua cel puţin un an. Luna aceasta au inceput lucrările la un pasaj subteran ce traversează DN1 la Aeroportul Băneasa.

Planul de Urbanism General al municipiului Bucureşti prevede, pentru fluidizarea traficului pe Drumul naţional 1 (DN1), realizarea unui pasaj inferior subteran in zona Aeroportului Băneasa. Lucrările propriu-zise la pasaj incep spre sfărşitul acestei luni, in prezent realizăndu-se etapele pregătitoare. Acestea sunt realizate de muncitori angajaţi de primărie.

Astfel, dacă luna viitore va fi dat in folosinţă şi pasajul de la kilometrul 9+850 din zona străzii Jandarmeriei, următorul blocaj va fi la intersecţia din zona Aeroportului Băneasa unde, in prezent, există un semafor. Pentru a fluidiza traficul in zona aeroportului, autorităţile vor realiza un pasaj subteran care să preia mare parte din traficul rutier din zonă şi vor desfiinţa semaforul. Ministerul Transportului şi Primăria au susuţinere şi din partea Poliţiei Rutiere care va asigura siguranţa circulaţiei in timpul lucrărilor.


FLUIDIZARE. "Luna aceasta incep lucrările la pasajulul inferior rutier realizat pe relaţia DN1 la intersecţia cu Bulevardul Aerogării şi Bulevardul Ion Ionescu de la Brad. După ce vom dezafecta intersecţia de la Aleea Privighetorilor, pe relaţia Bucureşti - Ploieşti vom mai avea semafor doar la Aeroportul Băneasa. După desfiinţarea semaforului de la Aleea Privighetorilor intersecţia va urma să aibă numai relaţii de dreapta. Deoarece scopul nostru este ca de la Bucureşti la Ploieşti şoferii să nu mai intălnească blocaje create de semafoare vom realiza o lucrare la aeroport, astfel incăt să desfiinţăm şi semaforul de la Băneasa, care in prezent creează probleme", a explicat Dan Scrieciu, şef serviciu Implementare Contracte Execuţie Lucrări din cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Romănia (CNADNR).


Lucrările vor dura un an

Pasajul costă 13 milioane de euro, bani asiguraţi de bugetul de stat. Pentru inceput vor fi mutate reţelele edilitare de pe amplasamentul lucrării, vor fi demontate obstacolele şi se vor realiza
exproprierile. "Pasajul subteran va avea o lungime de aproximativ 870 de metri din care zona pe dedesupt are 72 de metri. Acesta incepe după intersecţia DN1 cu Bulevardul Elena Văcărescu şi Strada Dobrogeanu Gherea şi se va sfărşi după intrarea de la Aeroportul Băneasa, la kilometrul 8+100. Pasajul va avea căte două benzi pe sens şi căte două laterale la sol. Tehnologia de execuţie a lucrării are prevăzută continuizarea circulaţiei rutiere pe perioada lucrărilor pe două benzi pe sens laterale", a declarat Scrieciu. Acesta a spus că nu s-a stabilit incă ce se va intămpla cu mijloacele de transport in comun care traversau DN1 in zona aeroportului de la Băneasa. "Nu ştim momentan ce se va intămpla cu autobuzele, insă se va face un management de trafic. Oricum avem prevăzut realizarea de alveole", a explicat Dan Scrieciu.


Aglomeraţie

Pe DN1 trec mai mult de 16.000 de vehicule fizice in 24 de ore, conform ultimului recensămănt de circulaţie realizat in anul 2005. O nouă măsurătoare a trafiului va fi realizată in 2010." Recensămăntul de circulaţie se face din cinci in cinci ani. Astfel, la ultimul recensămănt din 2005 media zilnică anuală inregistrată la kilometrul 10+310 de pe DN1 a fost de 69.281 de vehicule in 24 de ore iar la kilometrul 14+270 s-au inregistrat 51.864 de vehicule fizice in 24 de ore", a explicat Mariana Capră, director adjunct tehnic in cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Romănia.

Citeşte mai multe despre:   economic,   zonă,   băneasa

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Schimbare importantă pentru Dacia în cadrul grupului Renault

Schimbare importantă pentru Dacia în cadrul grupului Renault
Pentru prima dată de când Gru­pul Renault a preluat marca Dacia, sub conducerea lui Luca de Meo, brandul va avea propriul consiliu de administraţie, alături de Lada, în condiţiile în care sinergiile dintre cele...

Industria de apărare, la limita supraviețuirii

Industria de apărare, la limita supraviețuirii
Galerie Foto Industria de apărare românească se îndreaptă cu pași mari spre colaps, iar sindicaliștii spun că au fost aduși la disperare de indiferența cu care ministrul Economiei Claudiu Năsui tratează problemele...

Cimitirul oilor de la Smârdan - Gelu Cazacioc, trimis în judecată pentru furt de curent

Cimitirul oilor de la Smârdan - Gelu Cazacioc, trimis în judecată pentru furt de curent
Galerie Foto În scandalul sutelor de cadavre de oi îngropate la marginea localității Smârdan în loc să fie incinerate după ce au fost scoase de pe nava eșuată în portul Midia în 2019, apar primele trimiteri în...

Costurile construcțiilor dinamitează piața imobiliară

Costurile construcțiilor dinamitează piața imobiliară
Prețurile materialelor de construcții s-au dublat în ultimele luni, ca efect al pandemiei. Contractele  semnate deja ar trebui să se modifice, pentru că nicio firmă de construcții nu-și mai permite să...

HoReCa cere deconectarea de la rata incidenței COVID-19 de la 1 iunie 2021

HoReCa cere deconectarea de la rata incidenței COVID-19 de la 1 iunie 2021
Domeniul HoReCa trebuie deconectat de la rata incidenței COVID-19 de la 1 iunie 2021, mai ales că la această dată vor fi vaccinați circa 90% dintre angajați, arată Federaţia Patronatelor din Industria...

Ce trebuie să știi atunci când decizi să schimbi locul de muncă

Ce trebuie să știi atunci când decizi să schimbi locul de muncă
Dacă îți plac provocările sau pur și simplu nu te mai simți confortabil la locul actual de muncă și ai nevoie de o schimbare, atunci cel mai probabil va fi nevoie să depui o cerere de demisie la departamentul de...

Ce cred companiile despre ieșirea din criza economică generată de pandemie

Ce cred companiile despre ieșirea din criza economică generată de pandemie
Circa 46% dintre companiile din România spun că nu sunt afectate de criza economică, iar 60% consideră că în acest an se vor redresa și vor ajunge la nivelul la care se aflau înaintea pandemiei,...

Inflația a scăzut la 3,1% în luna martie 2021. Mâncarea s-a scumpit

Inflația a scăzut la 3,1% în luna martie 2021. Mâncarea s-a scumpit
Inflaţia a scăzut la 3,1% în luna martie 2021, de la 3,2% în perioada precedentă. Produsele nealimentare s-au scumpit cu 4,37%, mâncarea cu 1,59%, iar serviciile cu 2,21%, arată datele Institut...

Traficul cu sturioni sălbatici, tot mai greu de stăpânit

Traficul cu sturioni sălbatici, tot mai greu de stăpânit
Un studiu de piață  privind comerțul cu produse din sturion relevă că aproape o treime din produsele verificate au avut o proveniență ilegală. Realizată de fundația WWF, statistica prezentată oferă...

Sindomet Servcom primește o lovitură cu ranga de un milion de euro pe an

Sindomet Servcom primește o lovitură cu ranga de un milion de euro pe an
Galerie Foto Decizia ministrului Transporturilor de a demola buticurile de la metrou i-a stricat o afacere de peste un milion de euro pe an sindicalistului-șef Ion Rădoi. De la etapa pe răngi, acum s-a trecut la amenințări. În...

Crizele surpriză în pandemie: BICICLETE și HÂRTIE IGIENICĂ

Crizele surpriză în pandemie: BICICLETE și HÂRTIE IGIENICĂ
Galerie Foto Comenzile curg, fabricile nu pot livra produsele din cauza lipsei unor componente. Aceasta este una din „piesele” relansării economieie mondiale care trebuie să pună în mișcare roțile lanțurilor de...

Indicii BVB la niveluri record: Piaţa de capital ar putea deveni a doua sursă de venituri după salarii

Indicii BVB la niveluri record: Piaţa de capital ar putea deveni a doua sursă de venituri după salarii
Indicii BET şi BET-TR au urcat, în primele 3 luni ale acestui an, cu peste 14%, de la începutul anului.  În ultimele 12 luni creşterile au fost de 46,7% pentru BET şi de 54,4% pentru BET-TR, arată...

Discriminare pe piața muncii. Angajatorii resping aproape jumătate dintre candidații între 45-54 de ani

Discriminare pe piața muncii. Angajatorii resping aproape jumătate dintre candidații între 45-54 de ani
Angajatorii refuză circa 46% dintre candidații între 45-54 de ani, pe motiv de vârstă. Cele mai defavorizate sunt femeile, 63% din  acestea fiind respinse, în timp ce 37% din bărbați nu sunt...

Condiții de eligibilitate pentru un credit nebancar

Condiții de eligibilitate pentru un credit nebancar
Oricine ştie că un credit ne poate ajuta să ne procurăm lucrurile pe care ni le dorim, de la o locuinţă la mașina mult visată, până la acoperirea cheltuielilor personale, atunci când situaţia noastră...

Salariul mediu net a scăzut în februarie 2021

Salariul mediu net a scăzut în februarie 2021
Salariul mediu net a scăzut la 3.365 lei în luna februarie 2021, cu 30 lei (-0,9%) mai mic față de perioada anterioară. Comparativ cu aceeași lună din 2020, acesta a crescut cu 5,1%,...
Serviciul de email marketing furnizat de