ECONOMIC
Un click la adresa de Internet www.profitromania.ro te introduce in lumea virtuala a unui targ de afaceri. Aici puteti sa va prezentati ofertele, sa cautati parteneri de afaceri, sa vindeti sau sa cumparati produse.
DANIELA IVAN
Construct Expo, TIBCO, TIB si toate celelalte manifestari expozitionale organizate de Romexpo vor functiona si pe Internet, unde a fost lansat portalul ProfitRomania. Acesta este locul unde comerciantii romani isi pot expune oferta de produse si servicii si pot sa intre in contact cu parteneri romani si straini. Totodata, acest targ este o imbinare virtuala intre o bursa de marfuri si un targ general si are avantajul ca este permanent si ca este deschis tuturor firmelor, indiferent de orasul sau tara unde isi desfasoara activitatea. "Este un nou serviciu pentru facilitarea contractelor de afaceri dedicat oamenilor de afaceri romani sau straini, precum si celor care doresc informatii veridice si complexe despre mediul de afaceri romanesc", a opinat George Cojocaru, presedinte director general la Romexpo si presedinte al CCIRB.
Cum puteti deveni expozanti
ProfitRomania are o structura simpla, in care sunt incluse urmatoarele categorii: Afaceri, Colaborari, Finantari, Companii, Vrei sa cumperi?, Vrei sa vinzi?, Contul meu, a opinat Corina Ganet, director de marketing la Romexpo. Inscrierea firmelor se face completand on-line un formular de inregistrare. Imediat societatea este afisata in sectiunea Companii, unde sunt disponibile 13 domenii de activitate: agricultura, tehnica, lemn si mobila, auto, servicii, casa, computere si IT, media si tiparituri, turism si agrement, moda, cosmetica si igiena, sanatate, cladiri si terenuri. Site-ul este legat la multe targuri virtuale din alte tari, cu care Romexpo are legaturi de afaceri si astfel ofertele sunt vazute si in afara tarii. De altfel, in toate tarile dezvoltate, 40% din tranzactiile B2B se fac prin intermediul targurilor virtuale.
Citește pe Antena3.ro
Informatii de afaceri
Vizitatorii si membrii portalului gasesc reunite in acest loc informatii de afaceri care provin de la surse credibile. Printre acestea se afla Euractiv Belgia (provider european de stiri), KPMG (flux info de stiri, impozite, taxe), RoBank (analiza piata financiara), Institutul de Economie Mondiala (statistici, rapoarte si tendinte macro-economice), Delos Credit Info (rapoarte financiare despre companii romanesti si structura actionariatelor).