Somnul contribuabililor naste noi si noi decizii luate de autoritatile zapacite de atatea legi si masuri pentru combaterea terorismului, emanate de razboinicii lui Bush si Blair. Dupa un brain-storming prelungit (probabil intr-un pub, la drum de seara), angajatii cailor ferate din Marea Britanie au decis sa echipeze garniturile de tren cu dispozitive ce pot calcula cate persoane se afla in vagoane, in functie de greutatea totala a vehiculului. In acest fel va putea fi evitata supraaglomerarea, sustin cei in cauza, citati de site-ul Ananova si Rompres.
AGLOMERATIE MARE. Explicatiunea oficiala suna cam asa: greutatea totala a vagoanelor permite angajatilor sa estimeze cat de mult mai poate fi incarcat trenul, astfel incat sa functioneze la parametrii optimi.Carevasazica fiecare vagon va fi prevazut cu un cantar. In functie de cate sute sau mii de kilograme vor fi inregistrate de aparatul plasat strategic sub podea, membrii echipajului vor hotari probabil cine se va da jos din tren si cine va ramane in compartimente. In acest scop, salariatii responsabili cu planificarea au stabilit chiar si greutatea optima a unui pasager: 75 kg. Vai de pasagerii care au avut proasta inspiratie sa-si rezerve locurile din timp, si vor ajunge in ultima clipa la peronul respectiv. Ca sa nu mai vorbim despre cei cu gabarit depasit. Cat despre mersul cu nasul, s-a terminat! Sau cel putin asta am inteles noi, cei mai neiluminati, nu de alta dar initiatorii nu au precizat si cum va fi implementat proiectul cu pricina. Sau poate ca cei ce vor sa asculte glasul rotilor de tren vor fi cantariti la casa de bilete. In acest mod simplu vor putea fi evitate eventualele incidente neplacute cauzate de protestele energice ale celor care vor pica la examinare. Stimati calatori, pentru binele dumneavoastra, evitati excesul de sare, zahar si grasimi. Calatorie placuta!Citește pe Antena3.ro