Mihaela Rădulescu s-a întors dintr-o vacanţă de câteva săptămâni cu bateriile reîncărcate şi cu un nou look. Vedeta a fost aşteptată cu nerăbdare de public, lucru care s-a concretizat în coordonatele de audienţă.
Mihaela Rădulescu s-a întors dintr-o vacanţă de câteva săptămâni cu bateriile reîncărcate şi cu un nou look. Vedeta a fost aşteptată cu nerăbdare de public, lucru care s-a concretizat în coordonatele de audienţă.
Antena 1 a avut duminică după-amiază o dată cu prima ediţie a emisiunii “Duminica în familie” din noul sezon valori excepţionale de rating şi share: 660.000 de telespectatori din întreg mediul urban au privit acest show (6,6% rating şi 16,6% cotă de piaţă), în timp ce Pro TV a reuşit, în acelaşi interval urban, să adune în faţa televizoarelor în jur de 270.000 de telespectatori (2,7% rating şi 6,9% cotă de piaţă).
Vârful de audienţă al emisiunii a fost atins la ora 16:30, când “Duminica în familie” a fost urmărită de 1.150.000 de telespectatori.
Sursa: GFK; target: All Urban