x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Arte Vizuale Povestea Wembley

Povestea Wembley

de Miruna Mihalcea    |    21 Noi 2005   •   00:00

"Daca-ti pasa ce bei" esti familiar cu aventura personajelor Mr. Juniper si Ms. Lime, eroi moderni, paznici strasnici ai bauturii tale preferate si mai ales ai imaginii tale, personificate artistic in brandul Wembley Dry Gin.

"Daca-ti pasa ce bei" esti familiar cu aventura personajelor Mr. Juniper si Ms. Lime, eroi moderni, paznici strasnici ai bauturii tale preferate si mai ales ai imaginii tale, personificate artistic in brandul Wembley Dry Gin.

Cine? Agentia Loco Branding & Communication, agentie full-service de consultanta de brand si publicitate. Ce? Updatarea, modernizarea brandului Wembley Dry Gin, pornind de la calitatile si identitatea sa, construite deja printr-o traditie indelungata, adaptandu-l, contemporaneizandu-l in contexte specifice, de piata locala. Unde? In Romania. Cand? Recent.

IMAGINE. "E important sa vezi in oameni, dincolo de ceea ce sunt, ce pot fi"

CUM? Printr-o analiza atenta, detaliata, a produsului. In termeni caracteristici de productie, de consum, de prezentare, distributie, in termeni de oferta functionala si de imagine si, nu in ultimul rand, de reprezentare la nivel simbolic.

PROMISIUNE. Ce asteapta iubitorii de Wembley & tonic? O bautura rafinata, o aroma energizanta. O au. Atat? Nu, pentru ca Wembley & tonic promite, pe langa un gust desavarsit, si o experienta pe masura. Pe langa actul precis al degustarii bauturii, promite si un context. Promite atmosfera. Propune atitudine: eleganta traditiei englezesti si efervescenta modernitatii, intr-un singur produs, printr-un plus de valoare!

IN CAUTAREA IDENTITATII. Reteta Wembley a fost furata. Mr. Juniper si Ms. Lime, eroii spotului tv, pornesc in aventura recuperarii ei. Atrasi intr-o capcana, misteriosii keep-eri ai secretelui, el si ea, zadarnicesc planurile intruslui. Reteta ramane la locul ei, la fel si combinatia ideala de consum, pentru un gust desavarsit, complet: Wembley & tonic. De ce aventura? De ce riscul? De ce actiunea trepidanta? De ce goana, de ce ritmul alert, palpitant? Pentru ca Mr. Junpier si Ms. Lime isi depasesc, prin constructie, propria identitate. Confruntati cu situatia limita a furtului retetei Wembley, cei doi inceteaza sa mai fie Mr. Juniper si Ms. Lime. Ei devin intruchiparea vie a consumatorului de Wembley, devin reprezentarea lui moderna. Miza? Furtul retetei inseamna furtul de identitate. Recuperarea ei, salvarea identitatii.

REALIZARE CINEMATOGRAFICA. Miscarea, actiunea, energia, dinamismul sunt toate atribute esentiale ale brandului. Ce mijloc mai eficient, asadar, de a le reda, decat conventia cinematografica? Spotul, in variantele sale de un minut, 45, 30, 20 si respectiv 10 secunde prezinta o executie desavarsita, de la brief la idee, de la interpretarea regizorala la calitatea imaginii, de la sound design la recuzita, de la machiaj la efecte speciale, grafica si 3D, respectand promisiunea de plus valoare pe care o aduce brandul Wembley Dry Gin.

EXIGENTA
"Libertatea de a face lucrurile «dupa inima mea» este ceea ce mi-am dorit cand am infiintat Loco. "Povestea"Wembley a fost aleasa si iubita de consumatori pretentiosi si de un client exigent."

NEBUNIE
"Dorim sa cream branduri locale, sa ajutam brandurile existente sa comunice cat mai eficient pe piata romaneasca. Loco inseamna «nebun» - dorim sa impletim «nebunia» cu strategia." - Ioana Manea, Copywriter, Creative Director, Loco Branding & Communication

DE TREI ORI "LOCO"
Ioana Manea, despre agentia de branding si comunicare pe care o conduce: "Loco inseamna «locala» - dorim sa cream branduri locale, sa ajutam brandurile existente sa comunice cat mai eficient pe piata romaneasca. Loco inseamna «nebun» - dorim sa impletim «nebunia» cu strategia. Loco inseamna «locomotiva» - lucram cu puterea standardelor multinationale, dar cu rapiditatea si prospetimea unei organizatii flexibile".
×
Subiecte în articol: arte loco wembley