x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Arte Vizuale Romanii au ales Antena 1 in primele doua zile de Pasti

Romanii au ales Antena 1 in primele doua zile de Pasti

03 Mai 2005   •   00:00

Antena 1 a avut atat duminica, in prima zi de Pasti, cat si luni, in cea de a doua zi, cele mai mari audiente in randul publicului din mediul urban.



Editiile speciale ale emisiunilor de divertisment si stirile au fost urmarite de majoritatea telespectatorilor. Astfel, "Duminica in familie" a avut o cota de piata de 16,4%, fiind lider pe intervalul orar de transmisie, la fel si show-ul "Divertis", care nu a avut concurenta nici in randul telespectatorilor din mediul urban si nici pe segmentul de varsta 18-49 de ani, invingand si de data aceasta serialul "Baieti buni" transmis de Pro TV. Spectacolul "Divertis" a inregistrat 1.175.000 de telespectatori, in timp ce Pro TV a avut, in acelasi interval orar, 575.000 de telespectatori. Observatorul de la ora 19:00 si cel de noapte au fost si ele lidere de audienta pe intreg publicul din mediul urban. In cea de a doua zi de Pasti, Antena 1 si-a continuat dominatia, punctul culminant fiind atins in prime-time, cu superproductia "Geniali". Spectacolul, prezentat de Gabriela Vranceanu-Firea si Mircea Radu, care a sarbatorit-o pe "ciocarlia" muzicii populare romanesti, Maria Ciobanu, a fost lider de audienta pe intreg publicul urban, dar si pe categoria de varsta 18-49 de ani. Astfel, "Geniali" a avut 1.334.00 de telespectatori din mediul urban si 551.000 din segmentul de varsta 18-49 de ani, in timp ce Pro TV a avut, la aceleasi categorii de audienta, 491.000 telespectatori, respectiv 284.000. Observatorul de la ora 19:00 a fost si el lider de audienta, luni, in randul publicului din mediul urban. (Sursa: TNS - AGB International)

×
Subiecte în articol: arte