Ultimul Studiu Naţional de Audienţă (SNA), care măsoară audienţa publicaţiilor în perioada 15 octombrie 2006-14 octombrie 2007, arată că Săptămâna Financiară şi-a păstrat constant numărul de cititori – 229.000 – faţă de valul precedent, în timp ce principalul competitor, revista Capital, a înregistrat o nouă corecţie, de această dată de –4,44%.
Ultimul Studiu Naţional de Audienţă (SNA), care măsoară audienţa publicaţiilor în perioada 15 octombrie 2006-14 octombrie 2007, arată că Săptămâna Financiară şi-a păstrat constant numărul de cititori – 229.000 – faţă de valul precedent, în timp ce principalul competitor, revista Capital, a înregistrat o nouă corecţie, de această dată de –4,44%. De altfel, şi celelalte publicaţii economice auditate au înregistrat scăderi: Ziarul Financiar – 2,74% şi Business Magazin – 1,69%.
Săptămâna Financiară se menţine constantă şi la parametrii socio-demografici ai cititorilor săi. Astfel, peste 55% dintre aceştia au urmat studii superioare sau postliceale, aproape 50% sunt întreprinzători particulari sau salariaţi cu funcţii de conducere, iar circa 40% realizează venituri nete de peste 300 de euro pe membru de familie. De altfel, 51% dintre cititorii Săptămânii Financiare sunt încadraţi în categoria socială Esomar AB.
Citește pe Antena3.ro