Hoţul de trupuri
Londra, 1826. Gabriel Swift studiază cu Edwin Poll, cel mai mare anatomist londonez. Atras în jocurile lui Lucan, adversarul maestrului său şi temut profanator de morminte, stăpânul absolut al comerţului cu cadavre, tânărul decade şi ajunge să cunoască violenţa şi depravarea lumii interlope, în care – va descoperi – a lua viaţa cuiva este incredibil de uşor. După zece ani, un cu totul alt om predă lecţii de desen în colonia australiană de deţinuţi New South Wales şi, în timpul liber, pictează păsări. Când se îndrăgosteşte de una dintre elevele sale, înţelege că nimeni nu poate scăpa de trecut şi că, adesea, cele mai îngrozitoare temniţe sunt cele în care ne zidim singuri. Un thriller gotic captivant, o evocare a atmosferei încărcate de mister din Londra victoriană şi totodată povestea emoţionantă a unui destin marcat de brutalitatea unei lumi în care totul este de vânzare. Dickens s-ar fi simţit aici ca acasă.
Legea conspiraţiei
Un plan diabolic, gata să zguduie lumea şi foarte puţin timp pentru a-l opri. Jonathan Ransom, alpinist de clasă mondială şi chirurg experimentat, schiază împreună cu frumoasa sa soţie Emma în înzăpeziţii Alpi Elveţieni. O furtună de zăpadă se porneşte ca din senin, Emma se accidentează grav şi moare în adâncurile unei crevase. Douăzeci şi patru de ore mai târziu, Jonathan primeşte un plic adresat soţiei sale, în care găseşte două bilete de bagaje. Atacat în mod inexplicabil de Poliţia elveţiană şi obligat să fugă, Jonathan se trezeşte dintr-o dată urmărit internaţional şi ţinta unui asasin misterios. Pas cu pas, el este prins tot mai adânc într-o lume a terorismului global, o lume în care nimeni nu este cine pare şi unde scopul scuză mijloacele. Singura lui şansă de supravieţuire depinde de descoperirea crudului adevăr legat de viaţa secretă a soţiei sale.
Semnale editoriale
Secolul al XVII-lea – Ed. Rao. Secolul al XVII-lea, secol al triumfului Barocului european, ne este prezentat prin intermediul temelor şi conceptelor-cheie, al centrelor de maximă importanţă şi al artiştilor principali. Explicaţiile sintetice, studiul iconografic aprofundat, selecţia evident internaţională oferă o privire panoramică complexă şi documentată asupra unui secol care a fost martorul creaţiei artistice a unor genii de talia lui Bernini, Caravaggio, Rembrandt sau Vermeer.
Dragostea nu-i de mine – Ed. Allfa. Monica este cea mai fericită femeie din lume: marea dragoste şi alte scenarii de un romantism incurabil au devenit brusc realitate. La un zbor de avion distanţă, în Scoţia, o aşteaptă logodnicul îndrăgostit până-n vârful urechilor, cartea îi va fi lansată cu surle şi trâmbiţe, iar o carieră promiţătoare i se aşterne în faţă. Însă aterizarea nu este atât de lină pe cât ne-am fi aşteptat. O fostă soţie, superbă şi controversată, şi un fost iubit, perfect şi în sfârşit liber, bântuie minţile protagoniştilor. Când lumea ei de basm este pe cale să se destrame, Monica trebuie să ia o hotărâre care va schimba totul…
Un viitor strălucit –Ed. Leda. Elena, tânăra româncă născută în Basarabia, întâlneşte, la un bal, un bărbat de care se îndrăgosteşte cu pasiune şi cu care se mărită, realizându-şi visul: acela de a părăsi România comunistă a lui Ceauşescu şi de a emigra în SUA. Devine americancă, iar de acum se va numi Helen. A rupt toatelegăturile cu trecutul, dar viitorul nu este nici el perfect. Se confruntă acum cu o realitate pe care nu o poate stăpâni: pe lângă boala şi depresia soţului, independenţa unui fiu pentru care ea a sacrificat totul şi care se căsătoreşte cu o franţuzoaică, în ciuda opoziţiei părinţilor...