"Obsesia Caravaggio"(EDITURA NEMIRA), "Informatorul"(EDITURA RAO), "Cabaret"(EDITURA LEDA), "A 8-a treaptă a înţelepciunii"(EDITURA ALLFA)
Obsesia Caravaggio
EDITURA NEMIRA. Sub cerul arzător al Calabriei, detectivul Daniel Wright este martorul existenţei celebrului tablou furat – Naşterea Mântuitorului de Caravaggio. Expert în recuperarea obiectelor de artă, el e hotărât să-l recupereze din mâinile capilor mafioţi, care îl folosesc ca modalitate de plată pentru asasinate şi afaceri cu droguri. Punându-şi în pericol căsnicia, cariera şi viaţa, Daniel îşi sfidează superiorii şi încalcă legea în încercarea disperată de a salva tabloul lui Caravaggio înainte de a se pierde pentru totdeauna. Dar va deveni el oare eroul lumii artelor frumoase sau a făcut greşeala de a subestima lumea mafiei?
Informatorul
EDITURA RAO. Informatorul reprezintă o captivantă călătorie de 33 de ani, oferind totodată un studiu unic despre încredere, dezamăgire, presiuni, aliante, îndoieli şi o viaţă de secrete. Woodward şi-a pus mai bine de 30 de ani întrebarea de ce a acceptat Mark Felt să devină Deep Throat. Acum, publicul larg poate afla ce s-a întâmplat în culisele afacerii Watergate. Woodward analizează conflictele şi motivaţia lui Felt (the Deep Throat), care nu numai că a confirmat cu titlu confidenţial ceea ce Woodward şi Bernstein aflaseră de la zeci de alte surse, dar i-a ajutat pe cei doi reporteri să-şi facă o idee despre amploarea cutremurătoare a abuzurilor şi a ilegalităţilor lui Nixon.
Cabaret
EDITURA LEDA. Roma anilor ’70. Freda Lippi constată că Alberto, soţul ei ventriloc, marioneta şi iubitul ei papagal, Pierino, au dispărut în mod misterios. Pornind de la acest fapt, se construieşte o intrigă savuroasă, punctată cu flashbackuri care descriu momente, mai mult sau mai puţin traumatizante, din tinereţea Fredei. Totul pare mai degrabă un puzzle, asupra căruia planează marea enigmă a dispariţiei celor trei personaje.
A 8-a treaptă a înţelepciunii
EDITURA ALLFA. În cei peste 15 ani care au trecut de la publicarea ei, cartea a devenit un fenomen internaţional, cu mai mult de 15 milioane de exemplare vândute. Zeci de milioane de persoane din lumea afacerilor, guverne, şcoli şi familii şi-au îmbunătăţit în mod spectaculos condiţiile de viaţă şi activitatea în cadrul organizaţiei din care fac parte prin aplicarea principiilor descrise de celebra carte a lui Stephen R. Covey.