Polirom iese pe piaţă cu două volume specializate.
Cum să vinzi clienţilor dificili
Legea dură a concurenţei nu ocoleşte nici un agent comercial. Concurenţa are întotdeauna produse similare la un preţ mai mic, iar clienţii sînt din ce în ce mai informaţi, mai exigenţi şi mai selectivi. Volumul prezintă metode de atragere şi fidelizare a clientelei, strategii de negociere şi tehnici de persuadare, însoţite de numeroase exemple concrete. Indiferent dacă lucraţi pe cont propriu sau sînteţi managerul unei echipe de vînzări, veţi reuşi să încheiaţi contracte chiar şi cu cei mai pretenţioşi clienţi.
Tehnici de vînzare
Indiferent dacă vindeţi ciocolată, ulei de motor sau asigurări de viaţă, aţi trecut cel puţin o dată prin experienţa neplăcută a ratării unui contract. Nu aţi înţeles corect nevoile clientului, nu v-aţi argumentat inspirat oferta, aţi fost prea nesigur sau prea încrezător, n-aţi ştiut cînd să cedaţi şi cînd să insistaţi. Cu ajutorul acestor “Tehnici de vînzare eficiente”, orice tranzacţie va fi un succes. Lucrarea prezintă principalele tipuri de vînzare, aspectele de care trebuie să ţineţi seama în comunicarea cu clienţii, precum şi cîteva secrete de negociere utile oricărui agent comercial.