A aparut numarul al cincilea din "The Industry", revista dedicata profesionistilor din media si publicitate, dar, in egala masura, si celor care doresc sa intre in culisele acestui vast si fascinant domeniu.
Articolul de fond, cel care l-a inspirat pe grafician in realizarea copertei, este un mic, dar concis "dictionar" despre culori. "The Industry" a facut sapaturi in diverse surse, de la filosofia presocratica la consideratiile antropologilor de secol al XX-lea si comunicatele de presa ale Institutului Pantone, fara a scapa din vedere consecintele practice. Ce inseamna fiecare culoare in parte, ce au in comun o companie de telefonie mobila si o revolutie se poate afla din acest numar al "The Industry". Ce crede Dragos Stanca despre viitorul publicitatii online si ce pregatesc Mungiu, Puiu, Porumboiu, Ujica & Cie sunt alte doua subiecte abordate. Intre colaboratori se afla Ana Maria Caia, Vali Barzoi, Victor Kapra, Dan Iancu sau Alexandru Bradut Ulmanu.
Revista poate fi gasita in librariile Carturesti si poate fi comandata de pe site-ul www.theindustry.ro, sectiunea "Contact".