12:46 • Celebrul cîntăreţ de rap 50 Cent a dat în judecată, miercuri, lanţul de restaurante Taco Bell, pe motiv că i s-a folosit imaginea pentru o campanie publicitară cu temă hip-hop fără acordul său şi fără a i se plăti un onorariul, informează Reuters, citat de Mediafax.
Celebrul cîntăreţ de rap 50 Cent a dat în judecată, miercuri, lanţul de restaurante Taco Bell, pe motiv că i s-a folosit imaginea pentru o campanie publicitară cu temă hip-hop fără acordul său şi fără a i se plăti un onorariul, informează Reuters, citat de Mediafax.
DIVERGENŢE. 50 Cent, pe numele său adevărat Curtis Jackson, a acuzat lanţul de restaurante cu specific mexican că a "diminuat valoarea numelui său" şi că a realizat o campanie publicitară prin care li se spune clienţilor că el susţine compania de alimentaţie publică, potrivit plîngerii depuse la un tribunal din Manhattan. "Fără a cere sau a obţine autorizaţia lui Jackson, Taco Bell s-a folosit de numele, personalitatea şi marca 50 Cent pentru a-si promova afacerea şi produsele", se indică în dosarul depus la tribunal. Lanţul de restaurante este acuzat că ar fi răspîndit o scrisoare, adresată lui 50 Cent, în care artistului i se cere să îşi schimbe numele de scenă în "79 Cent", "89 Cent" sau "99 Cent". Scrisoarea face parte din campania de promovare a restaurantelor, "79-89-99 Cent Why Pay More". Avocaţii artistului indică faptul că 50 Cent ar trebui să primească milioane de dolari pentru că i s-a utilizat numele, fără permisiunea sa, în această campanie."I-am făcut o ofertă de bună credinţă, caritabilă, cerîndu-i lui 50 Cent să îşi schimbe numele, pentru o zi, în 79, 89 sau 99 Cent. Am fi fost foarte încîntaţi să donăm 10.000 de dolari rezultaţi în urma campaniei unei fundaţii caritabile", a declarat Rob Poetsch, purtătorul de cuvînt al lanţului de restaurante. Dosarul de la tribunal indică faptul că scrisoarea a ajuns, în cele din urmă, la artist, însă după ce a fost distribuită printre reprezentanţii presei. Starul, în vîrstă de 32 de ani, cunoscut pentru imaginea sa de gangster, a vîndut aproximativ 22 de milioane de discuri în întreaga lume.