Casa de modă italiană Armani a deschis, miercuri, un prim magazin de desfacere a produselor sale in Second Life, universul virtual tridimensional accesibil pe internet. Magazinul virtual este o replică a reprezentanţei Armani din centrul oraşului Milano. Internauţii se vor putea plimba prin magazin unde vor găsi produse comercializate sub toate mărcile casei de modă: Emporio Armani, Armani Jean Stores, Armani Fragance şi Cosmetics. In magazin există chiar şi o cafenea, Armani Caffé.
Casa de modă italiană Armani a deschis, miercuri, un prim magazin de desfacere a produselor sale in Second Life, universul virtual tridimensional accesibil pe internet. Magazinul virtual este o replică a reprezentanţei Armani din centrul oraşului Milano. Internauţii se vor putea plimba prin magazin unde vor găsi produse comercializate sub toate mărcile casei de modă: Emporio Armani, Armani Jean Stores, Armani Fragance şi Cosmetics. In magazin există chiar şi o cafenea, Armani Caffé.
SHOPING. Cumpărăturile se vor face in "dolari Linden", moneda virtuală de schimb in Second Life, convertibilă in monedă reală. Cu ocazia lansării magazinului, Giorgio Armani va intra in Second Life joi, prin intermediul avatarului său, pentru a fi intervievat de Candy Pratts Price, directoarea revistei online Style.com. Armani şi-a diversificat mult activitatea in ultima vreme. Creatorul italian şi compania Samsung Electronics vor lansa sub o singură marcă un televizor şi un telefon mobil, dar şi alte produse electronice care vor purta mărcile ambelor companii. In 2004, Armani a deschis un lanţ de hoteluri de lux in parteneriat cu un concern din Dubai.
NOUA LUME. Second Life, lumea virtuală in 3-D, a fost lansată pe internet in 2003 şi in prezent numără 9 milioane de rezidenţi din lumea intreagă. După inregistrare, jucători pot cumpăra proprietăţi, incepe afaceri, organiza petreceri, urmări festivaluri de cinema şi participa la concerte. In general, utilizatorii pot face aproape toate lucrurile pe care le fac in viaţa de zi cu zi, fără constrăngerile lumii reale. Profitănd de popularitatea jocului, mari companii, precum Reebok, Adidas şi BMW, şi-au lansat reprezentanţe in lumea virtuală.