x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Brad Pitt sau când No. 1 devine No. 5

Brad Pitt sau când No. 1 devine No. 5

de Magda Cristina Ursache    |    25 Mai 2012   •   21:00
Brad Pitt sau când No. 1 devine No. 5

Sunt decenii de cand No. 5 de la Chanel s-a mentinut in topul celor mai indragite parfumuri. De la celebritati la femeile simple, toata suflarea feminina a cazut deja de acord ca renumitul parfum descrie cel mai bine esenta feminitatii. Marilyn Monroe a fost o fana infocata, dar si una dintre imaginile renumite ale brandului. Inaintea ei si dupa ea, zeci de alte femei celebre si-au legat numele si chipul de No. 5, accentuandu-i aura de legenda. Printre aceste femei se numara nume precum Catherine Deneuve, Nicole Kidman sau Audrey Tatou.

Anul acesta insa, Chanel a socat lumea intreaga atunci cand si-a ales urmatoarea “fata'. Probabil va intrebati despre care dintre celebritatile actuale este vorba. Ei bine, daca vreti sa ghiciti, mai intai trebuie sa va desprindeti de imaginea femeii irezistibile, propusa pana acum, si sa va indreptati mai degraba spre o figura... masculina. De fapt, foarte masculina. Da, ati inteles bine. Noul chip va fi un barbat. Probabil singurul barbat care ar putea face fata acestei provocari, nimeni altul decat Brad Pitt.

Seducatorul No. 1 in topul frumusetilor masculine a acceptat sa devina... No. 5? Se pare ca da. Revista Vogue a confirmat zvonul ivit de putina vreme pe internet. Exista deja un comunicat de presa in care se confirma ca actorul american va fi imaginea parfumului in noua campanie, care va fi lansata cel mai devreme in toamna acestui an.

Ce i-au determinat pe urmasii imperiului de arome creat de Coco Chanel sa ia aceasta decizie? Unele ziare frantuzesti sugereaza ca nu doar Brad Pitt va aparea in noua campanie, ci ca va fi insotit si de partenera sa de viata, Angelina Jolie. O alta teorie spune ca, de fapt, Chanel ar vrea sa isi extinda sectorul produselor dedicate barbatilor, iesind pe piata cu un No. 5 in varianta pentru barbati.

In orice caz, va fi interesant sa vedem care este noul mesaj, avand in vedere ca, de-a lungul timpului, el a fost, fara sa se schimbe o iota: sexualitate, seductie, delicatete si... feminitate.

×