Daca partenerul ei din âBraveheart" a confiscat premii peste premii (inclusiv niscaiva Oscaruri...), ca sa nu mai vorbim despre incasari la capitolul buget personal, Sophie Marceau si-a vazut cumintica de meseria de actrita, fara sa tanjeasca la scaunul regizoral.
Daca partenerul ei din âBraveheart" a confiscat premii peste premii (inclusiv niscaiva Oscaruri...), ca sa nu mai vorbim despre incasari la capitolul buget personal, Sophie Marceau si-a vazut cumintica de meseria de actrita, fara sa tanjeasca la scaunul regizoral. Asta pana in anul de gratie 2002, cand frumoasa si talentata Sophie i-a calcat pe urme lui Mel Gibson, realizand primul ei lung-metraj, âParlez-moi d`amour". Cum pelicula s-a bucurat deopotriva de aprecierea publicului si de criticile favorabile ale cerberilor din presa de specialitate, Sophie Marceau a recidivat cu âLa Disparue de Deauville", film prezentat anul acesta in cadrul festivalului de la Cannes.
SCHIMBARE DE DIRECTIE. Si de aceasta data, autoarea a optat tot pentru acelasi âformat", noutatea constituind-o tripla ipostaza in care Sophie apare pe afis: regizor, scenarist si actor. âDisparuta din Deauville", se doreste a fi o drama psiho, in care Cristophe Lambert joaca rolul unui politist (usor depresiv...) ce ancheteaza moartea unei actrite cu ceva notorietate in portofoliu. Distributia pare sa fie unul dintre atuurile filmului, Robert Hossein intregind âtridentul" indreptat impotriva productiilor concurente. Intr-un interviu acordat AFP, Sophie Marceau s-a aratat hotarata sa continue pe aceeasi cale: âDoresc sa ma concentrez mai putin asupra carierei de actor, si sa investesc mai mult in povestirile pe care imi doresc sa le transpun pe marele ecran". Presa din Hexagon (si nu numai) pare sa o primeasca pe noua Sophie cu bratele deschise, mai ales ca putine sunt reprezentantele sexului frumos (si inteligent), ce schimba masa de machiaj cu fotoliul regizorului. Bonne chance!