x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Strâng bani întinşi în sicriu

Strâng bani întinşi în sicriu

de Oana-Maria Baltoc    |    02 Dec 2010   •   17:23

Mai multe celebrităţi, printre care Lady Gaga, Justin Timberlake, Usher, Elijah Wood, Jennifer Hudson, Ryan Seacrest şi tenismana Serena Willi­ams, s-au alăturat unei campanii uma­ni­tare pentru a strânge un milion de dolari, bani care vor fi donaţi copiilor bolnavi de SIDA din India şi Africa. Vedetele au semnat un contract prin care de la 1 decembrie (care este Ziua Mondială de Luptă împotriva SIDA) vor renun­ţa pe perioada strângerii fondurilor la conturile de Twitter şi Facebook, ca parte a proiectului „The Di­gital Life Sacrifice”, demarat de fundaţia cân­tă­reţei Alicia Keys, „Keep A Child Alive”.

Inedite, dacă nu de-a dreptul şocante, sunt clipurile care po­pularizează campania. Mai exact, starurile s-au lăsat filmate întinse în sicrie, după ce în pre­alabil şi-au scris testamentul „digi­tal”, un fel de ulti­mul post pe Twitter şi Facebook. Întreba­tă dacă nu i se pare totuşi cam morbid mesajul, Alicia Keys a spus că este important să şo­chezi oamenii pentru a le atrage cu ade­vărat atenţia. „Este o modalitate di­rectă, foarte emoţio­na­l­ă şi, de ce nu, puţin sarcastică de a prezenta lumii un subiect sensibil”, a subliniat Alicia, care se bucură de 2,6 milioane de fani pe Twitter. Şi ca să înţelegem cât de ma­re este „sacrifi­ciul” pe care îl fac ve­detele renun­ţând la aceste reţele de socializare, vă rea­mintim că Lady Gaga are nu mai puţin de 24 milioane de fani pe Facebook, iar pe Twitter vreo 7 milioane.

 

Semnal de alarmă
Alicia Keys a recunoscut că la început i-a fost des­tul de greu să-şi convingă colegii de breas­lă să se alăture campaniei din ca­u­za programului foarte încărcat pe care îl au, dar din clipa în care au în­ţe­les mesajul şi miza acestui proiect nici unul dintre cei rugaţi să participe nu a refuzat. «De ce ne pasă atât de mult atunci când moare o persoană foarte cu­noscută în comparaţie cu cât de mult ne pasă de moartea a milioa­ne de oa­me­niĂ», cam acesta este sem­na­lul de alar­mă pe care vrem să-l tra­gem”, a spus Leigh Blake, preşe­dinte şi cofondator al fundaţiei „Keep a Child Alive”.

×
Subiecte în articol: magazin fun