Zeci de locuitori ai unui oraş din Michigan au primit telefoane prin care li se spunea că reprezentanţii Băncii Flagstar le-au dezactivat contul şi li se cereau diferite date pentru ca acesta să fie reactivat, telefoanele fiind date din Romănia.
Zeci de locuitori ai unui oraş din Michigan au primit telefoane prin care li se spunea că reprezentanţii Băncii Flagstar le-au dezactivat contul şi li se cereau diferite date pentru ca acesta să fie reactivat, telefoanele fiind date din Romănia, relatează clickondetroit.com.
Aproape 80 de persoane din oraşul Troy au reclamat la poliţie că au primit telefoane cu un mesaj automat de la un pretins reprezentant al Băncii Flagstar care ii anunţa că li s-a dezactivat contul bancar. Primele telefoane au fost date duminica trecută.
"Li se oferă un alt număr de telefon la care să sune, iar oamenii spun numărul contului şi codul PIN pentru ca respectivul cont să fie reactivat", a declarat poliţistul Gerry Scherlinck.
Potrivit lui Scherlinck, persoanele care au primit aceste apeluri nu sunt cu toţii clienţi Flagstar Bank, cei care au apelat alegănd la intămplare diferiţi oameni care locuiesc in zone unde se află multe filiale ale băncii.
Autorităţile au precizat că telefoanele au fost date din Romănia, insă nicio arestare nu s-a efectuat deocamdată in acest caz.
"Am simţit că este important să avem o abordare activă şi să transmitem acest mesaj comunităţii, pentru că cea mai bună metodă de a preveni să fii o victimă este să educi clienţii", a explicat directorul de securitate al Băncii Flagstar, John Beeskow.
- Mediafax
Citește pe Antena3.ro