Jurnalul.ro Fun Vedete - Aventuri cu Giulia

Vedete - Aventuri cu Giulia

de Adriana V. Paduraru    |    14 Iul 2006   •   00:00

Filmatul subacvatic i-a starnit pasiunea pentru scuba diving

Giulia (fosta Candy) a avut parte de multe aventuri in insula care nu doarme niciodata. Nici nu se putea altfel. Doar era vorba de "Kiss Adventure", un reality-show ce poate fi urmarit in fiecare miercuri, de la ora 21:00, la Prima TV. "Cand am ajuns la Ibiza era tarziu in noapte si nu am vazut decat ca vila era situata undeva in mijlocul insulei, iar pe o raza de 10 km nu aveam nici un vecin. Abia a doua zi dimineata am observat cat de frumos era locul in care ne aflam. Aveam ocazia sa facem cele mai tari petreceri, fara sa deranjam pe nimeni, si asa s-a si intamplat. Una dintre marile noastre probleme a fost cu numarul foarte mare de soparle de pe insula, care, daca nu esti atent, se pot intinde si ele cu tine pe sezlong, la plaja", ne-a povestit Giulia. Aventura propriu-zisa a inceput o data cu primele probe pentru concurenti... S-au escaladat munti, s-a mers cu barca...

Giuliei nu i-ar fi displacut ideea de a fi concurent, mai ales datorita premiului cel mare: o calatorie in jurul lumii

PROVOCARE. Fosta Candy a marturisit ca a acceptat propunerea de a prezenta acest reality-show, intrucat era ceva nou pentru Romania. "Eram curioasa sa vad daca pot sa prezint si altceva decat o emisiune de divertisment. Din punctul meu de vedere, totul a iesit asa cum imi doream. Oricum, a fost o trecere destul de grea de la o emisiune de divertisment la un reality-show, sper sa o fi facut asa cum trebuia. Ramane sa vedem si reactia telespectatorilor", a explicat Giulia. Nici postura de concurent nu i-ar fi displacut: "Imi place foarte mult aventura si, mai mult decat atat, m-ar fi tentat marele premiu: o calatorie in jurul lumii. Pe parcursul filmarilor chiar am regretat ca nu am putut participa si eu, vazand prin ce probe aveau de trecut concurentii".

PLANURI. Giulia reuseste cu succes sa imbine cariera de cantareata cu cea de DJ si cu cea de prezentator tv. "Muzica a ramas pe primul loc si nu cred sa existe vreun sentiment mai frumos decat cel pe care-l ai atunci cand esti pe scena, in fata publicului. Radioul este a doua mea dragoste; acolo pot sa fiu asa cum sunt in viata de zi cu zi, sa-mi spun parerile asa cum sunt ele, necenzurate. De televiziune m-am apucat din joaca, dar, in timp, a devenit o meserie pe care imi doresc sa o fac cat mai bine posibil", a adaugat solista. Si ca tot am vorbit despre muzica, Giulia tocmai a finalizat noul sau material discografic. Albumul "Fluturi" va iesi pe piata cel mai probabil saptamana viitoare. Iar dupa o pauza destul de indelungata, bruneta pregateste si o serie de concerte.

"De cand a trebuit sa filmez la sapte metri sub apa am descoperit ca imi place sa fac scuba diving... Mi-as dori sa am mai mult timp liber, sa calatoresc mai des"