Investitiile initiale si costurile operationale pe o luna sunt cu cel putin 50% mai mici in cazul unei afaceri on-line fata de una clasica.
In conferintele din cadrul Festivalului de Comunicare Digitala Internetics 2005 s-a dezbatut situatia afacerilor on-line din Romania. Intre temele de discutie: "Cum sa iti dezvolti o afacere pe Internet", "Tendinte in dezvoltarea afacerilor on-line in Romania" sau "Cum sa iti transformi site-ul intr-un instrument de marketing eficient". Pentru un start-up, atat investitiile initiale, cat si costurile operationale pe o luna sunt cu cel putin 50% mai mici in cazul unei afaceri on-line fata de una clasica, a spus Marius Dosinescu (Avantaj Net). In plus, pentru un antreprenor, Internetul ofera mai multe avantaje competitive, printre care: capacitatea de adresare catre o piata nationala (2 milioane de utilizatori, potentiali clienti, doar in Romania), flexibilitatea in schimbarea ofertelor si a "vitrinei" magazinului, controlul total al incasarilor (nu exista un vanzator), a adaugat Marius Dosinescu.
PREMII
|
Festivalul de Comunicare Digitala Internetics
si-a desemnat si castigatorii editiei din 2005. Structurate pe mai multe domenii de activitate, proiectele premiate sunt in numar de 20. Intre castigatori: Doizece.ro (IT Studiu Solutions) pe domeniul Jocuri on-line; Voltaj.ro (FD Interactive), la Celebritati si Personalitati; Portal despre Muntii Carpati (Carpati.org) la Timp Liber; Proiectul "Cloud Climbing" la Divertisment; Prezentare Ceasuri Unicat (Spider Net) la Aplicatii de Prezentare; Portul Popular din Romania (Dot Commerce), domeniul Aplicatii Utilitare Tematice; 1001 case.ro (A Rond) la Portaluri Tematice; Liternet.ro la domeniul Arta si Cultura; www.kestionare.ro (Netlogiq) la Servicii On-line; FunGift.ro, la Comert Electronic.
|