La evoMAG.ro, valoarea medie a unei comenzi a crescut cu peste 17% faţă de Black Friday 2012, până la 645 de lei (145 de euro), au anunţat azi oficialii retailerului online.
Vânzările totale înregistrate de evoMAG în cele trei zile cât a durat campania de reduceri, au urcat la 1,6 milioane de euro.
„Trei zile de vânzări au generat 10,7% din cifra de afaceri, luând în calcul estimarea noastră pentru acest an, de 15 milioane de euro”, a declarat azi Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Cât priveşte traficul de pe site înregistrat în cele trei zile de reduceri, acesta a fost cu 66% mai mare în compariţie cu cel înregistrat în campania de Black Friday de anul trecut, respectiv 415.000 de vizite.
În primele 3 minute de la startul promoţiilor, s-au vândut multifuncţionalele şi camerele video de 99 de lei, în primele 5 minute s-a epuizat stocul la tabletele de 199 de lei sau la aspiratoarele de 99 de lei, arată statistica retailerului online.