Vanzarile de computere din primul trimestrul al anului au depasit si cele mai optimiste estimari, dupa cum reiese din calcule provizorii, a declarat azi seful Lenovo Romania, Bulgaria&Moldova, Aurel Netin.
Potrivit lui Netin, in perioada ianuarie-martie pe piata locala s-au comercializat aproximativ 170.000 de computere (inclusiv tablete), rezultatele oficiale urmand a fi prezentate in perioada urmatoare.
Lenovo a inaugurat azi, in Bucuresti, primul magazin dedicat in exclusivitate produselor proprii: Lenovo Exclusive Store. Conceptul este dezvoltat in parteneriat cu Eurosoft Computers. Cu o suprafata de 70 metri patrati si o investitie de cateva zeci de mii de euro, Eurosoft spera la o cifra de afaceri de de 500.000 euro pana la sfarsitul anului.
In noiembrie 2010, HP a inaugurat primul “brand store' din Europa, la Plaza, in parteneriat cu Altex.
Potrivit raportului GfK Romania, piata IT a crescut cu 3,2% in primul trimestru, inregistrand o valoare de 101 milioane euro. Categoriile de produse care au mentinut sectorul pe crestere au fost laptopurile si tabletele. Per total, piata bunurilor de folosinta indelungata a avut un prim trimestru in 2012 sub nivelul inregistrat in perioada similara a anului trecut: a scazut cu 1%, la 299 milioane euro.