România şi Moldova se numără printre pieţele pe care grupul francez de telecomunicaţii Orange analizează posibile achiziţii, cu un accent pe segmentul telefoniei fixe, a declarat marţi directorul financiar de la Orange, Gervais Pellissier, transmite Bloomberg, preluat de Agerpres.
La rândul său, directorul general de la Orange, Stephane Richard, a menţionat România, Belgia şi'într-o mai mică măsură Spania' drept ţările unde compania ar putea cumpăra active de telefonie fixă care să completeze operaţiunile mobile.
Orange generează jumătate din veniturile sale în Franţa iar restul în Spania, Polonia, Africa şi Orientul Mijlociu. În primul trimestru al acestui an, vânzările Orange au scăzut cu 4,6% până la 9,8 miliarde de euro în timp ce profitul operaţional a scăzut cu 3,4% până la 3,02 miliarde de euro.
Pe piaţa din România, veniturile Orange România au crescut, în primul trimestru din 2014, cu 4,9% până la valoarea de 230 de milioane de euro, în timp ce numărul abonaţilor a ajuns la aproape 10,4 milioane, mai mulţi cu 1,76% faţă de intervalul similar din anul anterior. Conform datelor, la 31 martie 2014, Orange avea 10.394.000 de clienţi, în creştere cu 1,76% comparativ cu primul trimestru din 2013, când existau 10,214 milioane clienţi.