Orange România a înregistrat în trimestrul al treilea venituri de 241 milioane euro, în urcare cu 3,2% faţă de nivelul din perioada corespunzătoare a lui 2012, în contextul creşterii numărului clienţilor la 10,38 milioane, a anunţat azi operatorul.
În primele nouă luni ale anului, veniturile Orange au urcat cu 0,7%, la 690 milioane euro, se arată într-un comunicat al companiei.
Excluzând impactul măsurilor de reglementare, veniturile Orange România au urcat în trimestrul al treilea cu 5,9%, una dintre cele mai solide creşteri din Europa, se spune într-un comunicat publicat de grupul francez Orange, citat de Mediafax. Veniturile din Europa (excluzând Franţa, Spania şi Polonia) au scăzut cu 2,7% după excluderea efectului măsurilor de reglementare.
Operaţiunile din România au înregistrat de asemenea una dintre cele mai accentuate creşteri ale numărului de clienţi, notează grupul.
Numărul clienţilor companiei a urcat cu 183.000 faţă de finele lunii iunie. Raportat la finalul anului trecut, compania are cu 100.000 mai mulţi clienţi, reiese din datele financiare prezentate azi de grupul francez Orange.
Venitul mediu anualizat pe utilizator al Orange România a fost de 77 de euro în trimestrul al treilea, faţă de 80 de euro în perioada corespunzătoare a anului trecut.
Traficul de internet mobil în reţeaua Orange a crescut cu 85% în trimestrul al treilea faţă de perioada similară a anului trecut, evoluţie susţinută şi de vânzările de smartphone-uri, care s-au dublat în acelaşi interval.
Lansarea Orange TV a contribuit de asemenea la creşterea numărului de clienţi şi la traficul mai intens de date, 62% dintre utilizatorii serviciului mobil Orange TV Go utilizând smartphone-ul pentru a urmări canale de televiziune, precizează compania.
Totodată, numărul tabletelor vândute de companie în trimestrul al doilea a crescut de 7 ori faţă de perioada corspunzătoare a anului trecut, se spune în comunicatul Orange România.