Poşta Română intenţionează să vândă servicii şi produse ale operatorilor de comunicaţii prin intermediul reţelei de oficii poştale, prin amenajarea unor spaţii dedicate acestei activităţii, a anunţat azi compania.
În cadrul acestui proiect, compania va lansa conceptul «Ghişeului Telecom», spaţiu dedicat comercializării noilor produse.
"Activând pe o piaţă concurenţială, Poşta Română va oferi acest serviciu în mod obiectiv şi nepreferenţial, fără a influenţa opţiunea finală a clientului. În prezent se urmăreşte diversificarea portofoliului de produse şi servicii, având ca obiectiv creşterea veniturilor Poştei Române, prin utilizarea eficientă atât a capilarităţii reţelei poştale, cât şi a resurselor umane şi logistice de care aceasta dispune", a precizat directorul general al companiei, Ion Smeeianu.
La începutul acestei luni, Poşta Română a anunţat că vrea să-şi extindă portofoliul prin introducerea de servicii financiar-bancare, urmând să prezinte proiectul, în perioada 6 august-6 septembrie, băncilor interesate.
De asemenea, compania a anunţat că va introduce, începând cu ultimul trimestru al acestui an, sistemul de franciză poştală, prin care persoanele fizice sau juridice interesate vor putea furniza servicii de profil sub brandul Poşta Română.
Guvernul a dispus alocarea din bugetul asigurărilor pentru şomaj 7,4 milioane lei pentru concedierile de la Poşta Română.
Conform planurilor de disponibilizare aprobate anterior la nivelul societăţilor, Poşta Română va renunţa la 3.650 de angajaţi începând cu luna septembrie (dintr-un total de 32.887 salariaţi).