x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Probleme pentru clienții Telekom România. Reacția oficială a companiei

Probleme pentru clienții Telekom România. Reacția oficială a companiei

05 Mar 2018   •   22:22
Probleme pentru clienții Telekom România. Reacția oficială a companiei

Circa 80% din problemele tehnice apărute luni în reţeaua de telefonie mobilă a operatorului Telekom România au fost remediate, au anunţat reprezentaţii companiei, estimând că serviciile vor fi restabilite la parametrii normali în această seară.

"Telekom România anunţă că la acest moment a remediat în proporţie de 80% problemele tehnice apărute în reţeaua mobilă, în cursul zilei de astăzi, care au afectat clienţii la nivel naţional. Estimăm că problemele vor fi remediate în totalitate în această seară. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create şi vă asigurăm că depunem toate eforturile în vederea restabilirii serviciilor la parametrii normali", precizează reprezentanţii Telekom România într-o declaraţie transmisă AGERPRES.

Clienţii Telekom România întâmpină dificultăţi de circa şase ore în accesarea serviciilor de voce şi date mobile din cauza unor disfuncţionalităţi de natură tehnică, problemele urmând să fie soluţionate în cursul serii, scria compania pe pagina sa de Facebook în urmă cu câteva ore.

"Pe fondul unor disfuncţionalităţi de natură tehnică, o parte dintre clienţii Telekom pot întâmpina dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date mobile. Echipele noastre tehnice lucrează în acest moment pentru remedierea acestor disfuncţionalităţi în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create şi vă asigurăm că specialiştii noştri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali", menţiona operatorul pe pagina de socializare.

Veniturile Grupului de companii Telekom România au ajuns la 266,2 milioane de euro, în trimestrul al IV din 2017, iar segmentat pe serviciile fixe acestea s-au ridicat la 160,3 milioane euro, în timp ce pe serviciile mobile la 139,5 milioane de euro, arată datele financiare ale companiei, publicate în data de 22 februarie de OTE Group.

Potrivit sursei citate, în cazul Telekom Romania Communications, rezultatele arată că veniturile raportate pentru trimestrul IV din 2017 au scăzut cu 3,9% faţă de aceeaşi perioadă din anul precedent, până la 160,3 milioane de euro, "în principal din cauza tendinţei de scădere a veniturilor generate de serviciile de voce fixă".

La nivel general, datele companiei arată că, în anul 2017, veniturile au crescut uşor, cu 0,9%, ajungând la 607,7 milioane de euro.

Tot în T4 din 2017, numărul de clienţi pentru pachetele de servicii convergente a continuat să crească, cu 36%, fiind depăşit pragul de 500.000 de abonaţi. Numărul total de clienţi TV, de asemenea, cu 0,4%, la 1,470 milioane, în timp ce numărul de clienţi de internet de mare viteză a ajuns la 1,180 milioane. Raportat la T4 2016, veniturile pentru serviciile de voce fixă au continuat să scadă (-15,1%), iar veniturile aferente serviciilor broadband şi TV au înregistrat o descreştere de 4,8%, respectiv 1,9%.

Telekom Romania Communications a raportat, în T4 din 2017, venituri totale de 139,5 milioane de euro, în creştere cu 14,4% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal datorită veniturilor mai mari generate de segmentul de abonamente şi de veniturile mai ridicate din vânzarea de echipamente. În perioada analizată, baza totală de clienţi a Telekom Romania Mobile a fost de 4,7 milioane, în scădere cu 11,1% comparativ cu acelaşi interval din 2016, în principal din cauza eliminării SIM-urilor prepaid inactive. Segmentul postpaid a reprezentat 34,5% din baza totală de clienţi.

Telekom este un brand aparţinând Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate, cu peste 156 de milioane de clienţi pe segmentul de telefonie mobilă, 29 de milioane de clienţi pe segmentul de telefonie fixă şi peste 18 milioane de clienţi pe segmentul internet, la 31 decembrie 2015.

×
Subiecte în articol: Telekom România