Romtelecom a devenit primul operator de pe piaţa locală care deţine în portofoliul său un "mall online" ce oferă o gamă largă de produse, de la electronice şi produse IT, la echipamente pentru casă şi grădină sau articole sportive şi de lifestyle.
Clickshop.ro este o platformă online administrată de Romtelecom, dezvoltată de Deutsche Telekom, pe modelul magazinului online similar, aparţinând grupului german (www.t-online-shop.de). După cum se ştie, gigantul german deţine de 30% din acţiunile OTE, compania greacă fiind acţionarul principal la Romtelecom.
Produsele achiziţionate vor fi livrate direct din Germania. Potrivit reprezentanţilor Romtelecom, toate produsele vor avea manuale de utilizare şi în format electronic, care pot fi descărcate direct de pe site. Transportul produselor achiziţionate este gratuit pentru orice comandă de peste 300 de lei.
Clickshop.ro va pune la dispoziţia utilizatorilor un call center specializat, unde clienţii vor primi toate informaţiile de care au nevoie, de la produse, la condiţii de livrare şi plată.
De asemenea, pe site vor exista secţiuni dedicate pentru consultanţă la achiziţionarea unui produs, precum şi un glosar de termeni tehnici care să îi ajute pe potenţialii cumpărători să aleagă mai uşor produsele pe care şi le doresc.