UPC România a raportat pentru 2013 venituri de 140,3 milioane de dolari, în creştere cu 8% faţă de anul anterior, în timp ce baza de abonamente s-a majorat cu 6%, potrivit datelor companiei, prezentate azi într-o conferinţă de presă.
Conform rezultatelor financiare, compania a înregistrat o creştere anuală de peste 6% a bazei de abonamente, ajungând, la sfârşitul anului 2013, la un număr de 1.842.900. Totodată, baza de clienţi UPC a crescut până la 1.188.300, în T4 2013, mai mult cu 28.000 de noi clienţi faţă de trimestrul anterior.
În ultimul trimestru al anului trecut, compania a atras peste 27.900 noi abonamente de televiziune, o creştere de aproape 8% faţă de trimestrul anterior, în timp ce peste 15% din baza totală de televiziune digitală (peste 70.000 de clienţi), se bucurau şi de TV HD
Potrivit sursei citate, pe segmentul de Internet, creşterea anuală este de 14,4% (un plus de peste 48.000 noi abonamente Fiber Power).
Compania oferea, la finele lui 2013, servicii de internet unui număr de 381.000 de clienţi. Din totalul acestui portofoliu de clienţi, 63% au optat pentru Fiber Power de mare viteză. În plus, peste 170.000 de clienţi beneficiază şi de soluţia de Internet Wireless.
În trimestrul al IV-lea 2013, peste 279.000 de abonaţi UPC beneficiau de servicii de telefonie, o creştere de 7,3% faţă de trimestrul anterior. Pe segmentul de voce, compania a înregistrat o majorare anuală de aproape 22% (peste 50.000 de noi abonamente).
La capitolul investiţii, în 2013, UPC raportat 30 milioane de euro în infrastructură, ceea ce a permis oferirea de internet Fiber Power de mare viteză (peste 100 Mbps) în 33 de noi localităţi.
(foto: Severin Pascu, CEO UPC România)