x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Vodafone România “pasează” magazine sub franciză

Vodafone România “pasează” magazine sub franciză

de Alexandru Radescu    |    03 Dec 2013   •   19:08
 Vodafone România “pasează” magazine sub franciză

Vodafone România a lansat în noiembrie un program prin care o parte din magazinele proprii vor fi preluate în sistem de franciză de către antreprenori (chiar foşti salariaţi Vodafone), pentru creşterea vânzărilor şi obţinerea unui nivel de performanţă şi eficienţă mai bun al canalului de retail.

"Programul se adresează persoanelor cu iniţiativă, antreprenorilor atraşi de domeniul telecom. Vodafone are în acest moment 610 magazine exclusive, dintre care 200 sunt magazine proprii şi restul aparţin dealerilor. Operatorul are deja şapte magazine ce operează în sistemul de franciză, iar alte 6 vor fi deschise până la sfârşitul acestui an", a declarat azi directorul de vânzări indirecte al operatorului, Alexandru Băloi, în cadrul unui eveniment organizat de companiei.

El a adăugat că datele operatorului arată că un magazin de 30-35 metri pătraţi în sistem de franciză are un nivel de performanţă şi eficienţă mai bun decât un magazin similar al Vodafone România sau al unui dealer al companiei.

"Pe segmentul magazinelor mari, cu 15-20 de angajaţi şi suprafeţe generoase, de peste 100 metri pătraţi, cifrele sunt mai bune pentru operator, iar Vodafone România va continua să opereze acest gen de magazine", a spus Băloi.

În cadrul acestei iniţiative, Vodafone va oferi francizaţilor acces la know-how, sisteme, aplicaţii şi programe de pregătire pentru personalul de vânzări. De asemenea, operatorul va acoperi costurile privind amenajarea magazinului care va fi preluat în sistem de franciză.

"Aceste cheltuieli reprezintă aproximativ două treimi din valoarea investiţiei, iar diferenţa revine francizatului, care va acoperi stocul de produse şi salariile angajaţilor pentru o perioadă de timp, la care se adaugă o taxă de intrare în sistem. Practic, Vodafone România vine cu o afacere la cheie pentru viitorul francizat. De altfel, o parte din magazinele în franciză au fost preluate de foşti salariaţi ai Vodafone România, care au decis să devină antreprenori. De asemenea, căutăm persoane şi din afara companiei", a mai spus Băloi.

 

×