O pereche pe cat de frumoasa, pe atat de celebra e adusa in atentia publicului de stiri de ultima ora: Angela Gheorghiu - Roberto Alagna. Nu e vorba despre succese pe taram artistic, ci de scandaluri care le ameninta atat cariera, cat si - se pare - casnicia.
DIVA. Angela Gheorghiu ramane, dincolo de zvonuri si scandaluri, una dintre cele mai frumoase voci din lume |
O pereche pe cat de frumoasa, pe atat de celebra e adusa in atentia publicului de stiri de ultima ora: Angela Gheorghiu - Roberto Alagna. Nu e vorba despre succese pe taram artistic, ci de scandaluri care le ameninta atat cariera, cat si - se pare - casnicia. O stire cazuta ca un trasnet a cutremurat lumea artistica mondiala: duminica seara, tenorul Roberto Alagna a parasit brusc scena Scala din Milano, in timp ce interpreta o arie din opera "Aida". SUPARAT SUNT, DOAMNE... Artistul si-a motivat gestul spunand ca de vina au fost fluieraturile si atitudinea ostila a publicului. Gestul a fost calificat de directorul institutiei drept "suparator", acesta vorbind despre "o lipsa evidenta de respect fata de public si fata de teatru". "Comportamentul lui Roberto Alagna a provocat o ruptura intre artist si public, pe care Scala nu o poate repara", a spus Stephane Lissner, directorul general si artistic al teatrului milanez. Premiera operei "Aida", care a avut loc saptamana trecuta, a fost aplaudata de critici, care insa s-au aratat foarte putin entuziasmati de prestatia lui Roberto Alagna. Tenorul s-a aratat profund indignat: "Am fost foarte bun, pacat pentru cei care nu au inteles acest lucru", a declarat Roberto Alagna, care a adaugat ca celebrul teatru seamana cu o "arena". Reprezentatia de duminica nu a fost intrerupta, pentru ca tenorul a fost foarte repede inlocuit de Antonello Palombi, un cantaret al operei milaneze care a sosit pe scena imbracat in jeansi si fara sa fi avut timp sa-si incalzeasca vocea, precizeaza Mediafax. O stire preluata de Reuters releva ca Alagna este hotarat sa dea in judecata teatrul daca nu i se va permite sa se intoarca. Parasirea scenei in plin spectacol este un eveniment destul de rar: Maria Callas a facut acest lucru de mai multe ori, mai ales in 1957, pe cand era la Opera din Roma, iar Montserrat Caballe a facut acelasi pas intr-un spectacol pus in scena la Opera din Paris, la inceputul anilor â70.
TENORUL. Roberto Alagna, sotul celebrei soprane Angela Gheorghiu |
ARTISTII SUNT PERSOANE NORMALE?
|
Personalitatea puternica a Angelei Gheorghiu s-a manifestat nu numai din punct de vedere al incontestabilelor performante artistice, ci si in ceea ce priveste comportamentul pe care solista si sotul ei, tenorul Roberto Alagna, l-au avut cu unii dintre cei cu care au intrat in contact, potrivit ziarului britanic Daily Telegraph. Casatoriti in 1996, Angela Gheorghiu si Roberto Alagna si-au atras, la scurt timp, cognomenul de "Bonnie si Clyde ai operei". Porecla a fost data de regizorul britanic Jonathan Miller, dupa o cearta cu soprana in timpul montarii "Traviatei" la Paris. "Ceausestii" e o alta porecla pe care cei doi si-au atras-o, se pare din cauza vanitatii si pretentiilor lor. La Opera Metropolitana din New York, Angela Gheorghiu a avut o alta disputa cu managerul general al institutiei, Joseph Volpe, din pricina unei peruci blonde pe care Angela Gheorghiu trebuia sa o poarte in "Carmen". Sopranei i s-a mai spus si "Draculette", pentru ca la Covent Garden, in 2004, a varsat o galeata cu apa peste un actor ambulant. In ceea ce priveste zvonurile unui eventual divort, soprana le-a catalogat drept "prostii". Toate astea fac parte din pretul succesului, pentru ca toate au un pret. "Cand oamenii vin s-o vada pe Angela, vin la un vis. Cum pot sa fiu o persoana normala? De ce sa pretind ca nu sunt diferita?
Sunt diferita", declara diva.
|
Citește pe Antena3.ro