10:59 • Managerul McLaren-Mercedes, Ron Dennis, a recunoscut faptul că echipa a procedat în mod eronat în Marele Premiu al Germaniei, cînd a decis să nu-l cheme la standuri pe pilotul Lewis Hamilton după accidentul suferit de Timo Glock, decizie ce ar fi putut pune în pericol victoria britanicului.
Managerul McLaren-Mercedes, Ron Dennis, a recunoscut faptul că echipa a procedat în mod eronat în Marele Premiu al Germaniei, cînd a decis să nu-l cheme la standuri pe pilotul Lewis Hamilton după accidentul suferit de Timo Glock, decizie ce ar fi putut pune în pericol victoria britanicului.
EROARE. Hamilton, plecat din pole-position, s-a impus, duminică, la Hockenheim, după o cursă pe care a dominat-o categoric, dar pe care putea să o piardă foarte uşor în urma unei ciudate decizii tactice. Britanicul conducea detaşat în momentul în care pe pistă a intrat Safety Car-ul după un accident violent în care a fost implicat pilotul Timo Glock de la Toyota. În momentul în care a fost permis accesul la standuri, aproape toţi piloţii s-a repezit la realimenare, mai puţin Hamilton, Nick Heidfeld (BMW-Sauber), aflat pe 11, şi Nelsinho Piquet (Renault), care tocmai efectuase singura intrare la boxe programată. Decizia echipei McLaren-Mercedes de a nu-l chema pe Hamilton la realimentare a părut anormală, deoarece britanicul mai trebuia să se oprească o dată, în timp ce principalii săi rivali, Felipe Massa, Kimi Raikkonen (ambii Ferrari) şi Robert Kubica (BMW-Sauber), nu. La cîteva tururi după ce maşina de siguranţă a părăsit pista, Hamilton a făcut o scurtă intrare la boxe, apoi a început o cursă de urmărire în care i-a depăşit pe Heikki Kovalainen (McLaren-Mercedes), Massa şi Piquet. El a reuşit, în cele din urmă, să termine învingător în Marele Premiu al Germaniei. Lewis Hamilton povesteşte că i-a întrebat, prin radio, pe oficialii echipei dacă trebuie să vină la boxe, iar aceştia i-au spus să rămînă pe pistă. "I-am întrebat dacă sunt siguri de ce-mi cer şi ei mi-au spus că sunt", a declarat pilotul britanic, potrivit f1-today.com. Apoi, lui Hamilton i s-a cerut să tragă tare pentru a se distanţa la 23 de secunde în şapte tururi. "Am tras tare, peste limită, apăsînd şi iar apăsînd acceleraţia, dar nu am reuşit să obţin distanţarea de ceilalţi piloţi", a adăugat Hamilton. "Important este că am învăţat ceva din această întîmplare, ceea ce reprezintă un pas înainte", a încheiat el. "Ne aşteptam ca Safety-Car-ul să iasă de pe pistă cu trei tururi mai devreme. Nu poţi să iei tot timpul deciziile cele mai bune", şi-a recunoscut laconic greşeala Ron Dennis, care răspunde şi de strategia echipei.