Marile companii din România investesc tot mai mult în educație. Cel mai mare lanț de hipermaketuri derulează programe prin care copiii sunt stimulați sa citească și să aibă o alimentație sănătoasă.
„Credem că educația e un obiectiv cheie de dezvoltare durabilă nu numai de moment și sigur că și în companie nu asumă acest lucru. Sunt 3 linii majore pe care le-am implementat în această direcție: susținerea comunităților locale prin investiții în proiecte educaționale, susținerea ocupării forței de muncă prin parteneriate academice cu universități importante din România. În 2023, am alocat 1,1 milioanel de euro pentru susținerea educației”, a afirmat Valer Hancaș, reprezentant Kaufland.
„Sunt deosebit de onorată de a fi reprezentanta partenerului meu tradițional mastercard
Asociația pe care o coordonez este o asociere mică, care a pornit la drum să dezvolte proiecte educaționale din necesitatea de a-i învăța pe cei mici cum să folosească banii, de unde vin banii, cum să învățăm să investim și să economisim”, a declarat Lidia. Goloșoiu, asociație, partener Mastercard.
Și băncile au diverse proiecte adresate elevilor și studenților. Spre exemplu, Banca Transilvania a lansat un program intitulat "Finanţe pe înţelesul tuturor".
„Este important să înțelegem că digitalizarea înseamnă și instrumente, dar și oameni care să le folosească și acolo nu facem noi simțită prezența.
Avem orașe inteligente, avem laboratoare inteligente, dar trebuie să le și populăm cu oameni care să fie pregătiți să folosească astfel de instrumente digitale”, a declarat Mihai Peca, de la ECDL România.
În compania Erbașu, peste 100 de studenți împart timpul între școală și muncă, iar ceialți angajați îi sprijină constant pentru ca educația să rămână prioritară.
Și companii mari precum Kaufland, Banca Transilvania sau Coca Cola se implică în proiecte pentru tinerii vulnerabili.
Antena 3 CNN, prin platforma RO 3.0, a adus față în față față de reprezentanți ai, profesori din mediul universitar, elevi și studenți, ONG-uri, precum și companii de top din România, pentru ca școlile din România să țină pasul cu metode didactice. și tehnologii de vârf care inspiră tinerii și îi pregătesc mai bine pentru viitor.