x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Externe Fotografia ei din tribună i-a adus un contract cu L'Oreal. O altă fotografie de pe Facebook a dus la terminarea contractului

Fotografia ei din tribună i-a adus un contract cu L'Oreal. O altă fotografie de pe Facebook a dus la terminarea contractului

11 Iul 2014   •   17:24
Fotografia ei din tribună i-a adus un contract cu L'Oreal. O altă fotografie de pe Facebook a dus la terminarea contractului

O fotografie cu adolescenta belgiancă Axelle Despiegelaere în tribune la Campionatul Mondial din Brazilia, care a devenit virală şi cunoscută sub titlul de "cea mai frumoasă suporteriţă de la Mondiale" i-a adus tinerei de 17 ani un contract cu L'Oreal, cel mai mare producător de cosmetice la nivel mondial.

Câteva săptămâni mai târziu, însă, o altă fotografie cu Axelle Despiegelaere, de pe pagina acesteia de Facebook, a stârnit un val de indignare care s-a încheiat cu terminarea contractului acesteia cu L'Oreal.

Pentru că fotografia lui Axelle în tribună a fost atât de apreciată în reţelele de socializare, compania franceză a decis să-i ofere acesteia un contract pentru un tutorial video în care clientele sunt învăţate cum se îngrijeşte părul.

La scurt timp după publicarea tutorialului şi a mediatizării poveştii din spatele contractului, Axelle Despiegelaere a devenit ţinta unui val de acuzaţii. Pe pagina acesteia de Facebook, tânăra apare alături de cadavrul unei gazele pe care tocmai o vânase, o imagine criticată intens de iubitorii de animale.



Potrivit L'Oreal, contractul tinerei a fost încheiat imediat după publicarea tutorialului. Un purtător de cuvânt a declarat că L'Oreal a aflat de fotografia respectivă, refuzând însă să comenteze dacă decizia de a nu continua contractul cu adolescenta este legată de această imagine.

Purtătorul de cuvânt a adăugat, însă, că L'Oreal a renunţat la testele pe animale şi nici nu colaborează cu alte companii care fac astfel de teste pentru a verifica toxicitatea produselor, practici pentru care companiile de cosmetice au fost la rândul lor ţinta criticilor iubitorilor de animale în trecut. 

×
Subiecte în articol: l'oreal CM brazilia felicia