Autoritatile britanice sunt acuzate de manipulare a opiniei publice in privinta imigratiei, dupa aparitia in presa a unui raport al Ministerului de Interne, care propune o strategie de marketing pentru refacerea imaginii sifonate a Guvernului.
ANCA ALDEA
Contraatac mediatic
Studiul de 14 pagini, citat de publicatia electronica IC Scotland, sustine necesitatea unei contraofensive realizate cu sprijinul mijloacelor publicitare si a relatiilor publice. O astfel de masura ar restaura imaginea Cabinetului britanic, afectata in ultimul timp de numeroasele scandaluri si acuzatii legate de modul in care cei aflati la putere au abordat fenomenul imigrationist. Documentul indica si o arma importanta pe care Guvernul ar putea-o folosi in strategia sa de imbunatatire a imaginii. Este vorba despre televiziuni, care deja nu isi mai ilustreaza materialele despre solicitantii de azil folosind imagini cu imigranti sarind din trenurile care traverseaza Canalul Manecii, ci cu imagini ale solicitantilor de azil ale caror cereri au fost respinse. In acest contraatac mediatic trebuie atrasi si sustinatori neimplicati politic, intrucat increderea cetatenilor in Guvern, cat si in Opozitie, este in cadere libera.Scandalul de la Bucuresti
Citește pe Antena3.ro