Numărul total al tranzacţiilor a fost de 885.000, din care 65% plată cu un click.
Cele mai mari trei tranzacţii au fost de 75.049 lei, la ora 9:20, 69.733 lei, la ora 01:16, şi 54.371 lei, la ora 13:17. Coşul mediu de cumpărături a fost de 608 lei, de 4 ori mai mare decât într-o zi obişnuită. Coşul mediu de cumpărături în rate faţă de o zi obişnuită a fost de 957 lei, cu 55% mai mare.
Principalele categorii de produse achiziţionate au fost IT&C, Home&Deco, Beauty, Articole copii şi jucării.
PayU GPO România a organizat şi anul acesta, de Black Friday, un eveniment live, maraton, în care a analizat toate trendurile, statisticile şi comportamentul consumatorilor din perspectiva plăţilor, alături de 15 experţi invitaţi, din domenii cheie ale ecosistemului de e-commerce din România.
PayU GPO România, lider în servicii de plată online, face parte din grupul global PayU GPO care operează în peste 40 de ţări. Compania oferă comercianţilor soluţii complete de plată şi acces integrat la pieţe internaţionale din întreaga lume.
În cei 20 de ani de activitate în România, PayU a contribuit semnificativ la dezvoltarea comerţului electronic prin soluţii inovatoare precum plata cu un singur click, plăţi recurente, rate, rambursări instant, Google Pay, Apple Pay şi credite online de tip Buy Now, Pay Later sau Slice, marketplace şi transferuri instant pe baza tehnologiilor Visa Direct şi MoneySend. Printre clienţii săi strategici se numără eMAG, Altex, FashionDays, Flanco, Orange şi Vodafone.
AGERPRES