x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Metoda Ridzi, aplicată şi la CJ Mureş

Metoda Ridzi, aplicată şi la CJ Mureş

de Aniela Nine    |    19 Ian 2011   •   21:26

Membrii Consiliului Judeţean Mureş s-au decis să îşi îmbunătăţească ima­ginea publică înainte de alegerile locale de anul viitor, aşa că au alocat de la bugetul local aproape 300.000 de lei pentru a beneficia de publicitate în cotidianele şi la posturile radio şi tv locale cu precădere. Publicitatea, aşa cum precizează clar re­pre­zen­tan­ţii CJ în caietul de sarcini, ar urma să ia forma unor clipuri de informare şi ştiri despre activitatea consilieri­lor judeţeni, dar şi a anunţurilor şi co­municatelor de presă ale instituţiei.

Mai mult, în ceea ce priveşte presa au­diovizuală, reprezentanţii CJ Mu­reş solicită „acţiuni de promovare” concretizate prin emisiuni de tip dezbateri, talk-show sau interviuri cu re­pre­zentanţii conducerii CJ, pre­şe­din­ţii comisiilor de specialitate, consi­lie­rii judeţeni, dar şi directori din ca­drul aparatului propriu. Toate aceste activităţi de promovare ar urma să se desfăşoare pe timp de un an de la mo­mentul acordării contractului, emi­siunile trebuind să fie atât în ro­mâ­nă, cât şi în maghiară. Finanţarea în sumă totală de 280.891 de lei ar ur­ma să fie făcută atât din fonduri de la bugetul local, cât şi din fonduri europene.

Contactat telefonic de Jurnalul Na­ţional, preşedintele CJ, Lokodi Edit, a susţinut că este absolut normal ca opiniile unor consilieri care de­ru­lea­ză anumite proiecte să fie prezentate în presa locală atunci când este vorba despre acele proiecte, dar nu a putut da un răspuns întrebată de ce este nevoie să fie plătiţi bani publici pentru reflectarea activităţii acestora. „Dacă consilierii judeţeni lucrează pe diferite proiecte, acestea pot fi promovate. Noi dăm bani pentru emisiuni la care avem prezentate proiecte. Nu este vorba despre imaginea consilierilor, nu este vorba despre publi­citate, noi am făcut posibil să fie întrebaţi şi consilierii”, a susţinut Lokodi.

De altfel, preşedintele CJ a mai spus că nu este prima dată când Consiliul Judeţean dă bani pentru o astfel de promovare, existând anual asemenea contracte. Conform datelor afişate pe site-ul CJ Mureş, bugetul instituţiei pe anul trecut a fost, în urma tuturor rectificărilor bugetare, de 252.013.460 de lei.

×
Subiecte în articol: observator