Într-o postare pe platforma X, Microsoft 365 Status a declarat: „Investigăm o problemă care afectează utilizatorii care încearcă să acceseze Exchange Online sau funcționalitatea din calendarul Microsoft Teams”.
Microsoft Exchange Online este o platformă destinată comunicării de afaceri care dispune de un server de e-mail și aplicații cloud pentru e-mail, contacte și calendare.
Down Detector, un site web care urmărește întreruperile, a declarat că problemele au început luni dimineață, în jurul orei 8.00. Acesta a declarat că 87% dintre problemele raportate au implicat aplicația de e-mail Outlook.
Utilizatorii din Marea Britanie și Europa au apelat la rețelele de socializare pentru a raporta că au probleme în accesarea platformei. „Când trebuie să verifici un e-mail important, dar #outlook decide să nu funcționeze...”, a scris un utilizator.
Microsoft a direcționat utilizatorii afectați către centrul său de administrare, o pagină care este destinată persoanelor care au acces la rețelele de afaceri și altor profesioniști care gestionează rețele IT. Pagina necesită o autentificare.
(sursa: Mediafax)