x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Pasajul Mihai Bravu e finalizat. Cel de-al doilea pod a fost deschis traficului cu două luni mai devreme

Pasajul Mihai Bravu e finalizat. Cel de-al doilea pod a fost deschis traficului cu două luni mai devreme

de Mihaela Stănescu    |    28 Oct 2014   •   15:31
Pasajul Mihai Bravu e finalizat. Cel de-al doilea pod a fost deschis traficului cu două luni mai devreme
Cel de-al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu din Capitală, care permite circulaţia dinspre Şoseaua Mihai Bravu spre Calea Văcăreşti, a fost deschis circulaţiei marţi.

După ce primul pod, pe sensul Calea Văcăreşti-Mihai Bravu a fost deschis circulaţiei în luna iunie a acestui an, lucrările la cel de al doilea pod au fost finalizate cu două luni mai devreme decât perioada care era prevazută în contract, respectiv decembrie 2014.

“Deja traficul începe să se deblocheze pe bulevardul Tineretului, pentru că breteaua de acolo este gata și intră imediat în funcțiune (...) În orice caz, pe inelul de circulație se scurtează traseul pe care îl au automobiliștii de făcut în sensul că timpul de parcurgere este mult mai scurt, nu mai stau la o serie întreagă de stopuri, ieșirea și intrarea din cartierul Berceni, ce are un număr destul de mare de locuitori care sunt și posesori de mașini, face ca dimineața și după-amiaza în orele de vârf să nu se mai creeze în aval sau în amonte cozile acelea imense”, a declarat primarul general Sorin Oprescu.

Cele două poduri paralele traversează Splaiul Unirii şi Dâmboviţa pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecţia Mihai Bravu cu Calea Văcăreşti, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piaţa Sudului. Pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de maşini şi va rezolva problemele de circulaţie pentru patru mari cartiere - Berceni-Olteniţei, Balta albă, Pantelimon şi Colentina – care vor fi legate între ele şi vor avea legătură cu zona de Nord a oraşului (Aeroport Otopeni, Valea Prahovei) şi vor avea şi alternative faţă de inelul interior reprezentat de Mihai Bravu, Ştefan cel Mare, fapt ce creează implicit şi descongestionarea în zona centrală. 

Valoarea contractului este de 126 milioane lei. Pasajul suprateran Mihai Bravu — Splaiul Unirii este compus din două poduri supraterane paralele pe direcția inelului principal de circulație (șoseaua Mihai Bravu — calea Văcărești) de câte două benzi de circulație pentru fiecare sens.  “Urmează trecerea sub nivel la nivelul Pieței Sudului în așa fel încât către Nițu Vasile și șoseaua Berceni accesul se va face mult mai ușor”, a declarat Sorin Oprescu.

×
Subiecte în articol: pasaj mihai bravu