Joi, 7 octombrie, la Palatul Parlamentului (Centrul Internaţional de Conferinţe), s-a deschis Târgul Internaţional de Turism Winter Holiday, organizat de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT). Târgul poate fi vizitat până duminică, 10 octombrie.
În cadrul evenimentului de deschidere a fost lansat Travel Industry Card, dedicat agenţiilor de turism, hotelurilor, restaurantelor şI altor agenţi econimici din sistem. Posesorii acestui card (care joacă şI rol de legitimaţie care certifică apartenenţa la industria turistică) vor putea beneficia de o serie de reduceri, în sistem. Modelul cardului profesional a fost luat de la ţări cu experienţă în utilizarea lui, precum Statele Unite, Germania sau Franţa.
Winter Holiday este un târg dedicat vacanţelor de iarnă şi programelor speciale lansate de ANAT în cadrul Campaniei «Vacanţă în ţara mea 2011», campanie care a înregistrat un mare succes în 2010, prin Oferte speciale precum «Înscrieri Timpurii», «Litoralul pentru toţi», «O săptămână la munte», «Decada Balneară», «Vacanţă la ţară», «Hai la băi!», «Zile gratuite de vacanţă».
Ce puteţi găsi la Winter Holiday? Peste 100 de expozanţi: agenţii de turism, hotelieri şi pensiuni agroturistice, societăţi de turism balnear, asociaţiile regionale de promovare a turismului, asociaţiile şi patronatele partenere ANAT. Ministerul Turismului şi Dezvoltării Regionale este de asemenea prezent cu un stand de prezentare a staţiunilor Sărata Monteoru, Geoagiu Băi şi Techirghiol. Puteţi beneficia de oferte speciale, vacanţe la schi, vacanţe exotice, city break-uri, circuite, tururi culturale sau de aventură, oferte de weekend, programe de wellness & spa, broşuri şi cataloage incitante, vacanţe cu reduceri.
În anul 2010, ANAT a stabilit ca prioritate promovarea destinaţiilor turistice româneşti, prin programul "Vacanţă în ţara mea. 2010 anul ofertelor speciale", punând în practică o idee a Federaşueu Asociaţiilor de Promovare Turistică - FAPT. Federaţia are ca scop dezvoltarea şi promovarea destinaţiilor turistice pe plan naţional şi internaţional. FAPT propunându-şi să contribuie la o îmbunătăţire a activităţilor de marketing şi de branding a destinaţiilor şi a produselor turistice pe care acestea le oferă, promovarea brandurilor locale, susţinerea programelor de incoming, susţinerea promovării României la târgurile naţionale şi internaţionale.
În premieră pe plan naţional şi având în vedere importanţa majoră pe care o are filmul în promovarea turismului, organizatorii au alăturat în acest an Târgului Internaţional de Turism Winter Holiday, un eveniment conex deosebit de interesant: Festivalul Internaţional de Film de Turism - BITFF, dezvoltând astfel un nou concept de eveniment, mult mai complex.
Citește pe Antena3.ro