Decizia este argumentată de companie prin dorinţa de a oferi pasagerilor un confort sporit în timpul sezonului concediilor.
„Pasagerii care zboară pe aceste rute, în zilele şi la orele de plecare specificate, sunt rugaţi să îşi verifice e-mailurile pentru informaţii detaliate şi să confirme aeroportul de plecare, iar pasagerii care şi-au cumpărat biletele prin intermediul agenţiilor de turism online trebuie să contacteze agenţiile în cauză şi să confirme modificările”, spun reprezentanţii companiei, citați de Ziarul Financiar.
Aeroportul Băneasa a beneficiat de o investiţie de 12 milioane de euro din bani publici, iar lucrările au fost încheiate în 2021 şi un an mai târziu a fost deschis pentru operare, însă nu există nicio cursă regulată.
Până în 2012, când a fost închis, aeroportul din Băneasa reprezenta „casa” companiilor low-cost, ce transportau 2,4 milioane de pasageri înainte să se mute pe aeroportul din Otopeni.
(sursa: Mediafax)