x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Culinar One stop shop

One stop shop

de Roxana Roseti    |    08 Noi 2009   •   00:00
One stop shop
Sursa foto: /Sprider Stores

Tinerii designeri ai unui lanţ de magazine creează în fiecare sezon ţinute practice şi, în acelaşi timp, şic. Inspirându-se din tendinţele modei la nivel internaţional, creează pentru oricare stil, fie el trendy, elegant, casual sau sport şi, ce e mai important, creează pentru întreaga familie!

Desigur, pare comodă "creaţia" pentru oricare stil, dar este destul de dificil când un brand reprezintă un stil în sine. Mai ales când brandul respectiv şi-a propus să fie un fel de mamut vestimentar, acoperind nu numai gusturile femeilor şi bărbaţilor în materie de modă, ci şi pe cele ale copiilor de toate vârstele. Prin urmare, munca designerilor de la Sprider Stores nu este uşoară: ţinute clasice şi elegante, haine moderne pentru ţinute casual trendy, vestimentaţie pentru un look exclusivist, linia sport, precum şi linia de lenjerie intimă şi costume de baie. Plus încălţăminte şi îmbrăcăminte pentru cei mici.

Povestea brandului Sprider Stores datează încă din 1971, când fondatorul acesteia, Athanassios Argyros a pus bazele unei firme producatoare de costume de baie şi, ulterior, îmbrăcăminte. Primul magazin de retail a fost inaugurat în 1990 în Grecia, oferind veşminte accesibile pentru întreaga familie. Astfel, s-a dezvoltat treptat, pe tărâm grecesc, o reţea puternică de magazine care a continuat să se extindă în sud-estul Europei, numărând 115 de magazine până în prezent, dintre care 14 în România. După intrarea sa pe piaţa românească în 2005, brandul a mai dezvoltat reţele de magazine în Bulgaria, Cipru şi Fosta Republică Iugoslava Macedonia, devenind astfel un brand regional. Ideea de bază a fost aceea de one stop shop: un magazin din care îţi poţi "construi" uşor şi la preţuri accesibile ţinute pentru întreaga zi. Accentul se pune pe acele lucruri care nu se demodează niciodată, iar preţurile sunt accesibile, atât cât poate însemna acest accesibil pe vreme de criză (de exemplu, o ţinută din două piese costă până în 200 RON).

Cât priveşte noua colecţie a brand-ului, aceasta se pliază pe autumnal, prezentând predominant negru, griuri, alături de multe nuanţe de mov, violet şi bleumarin. Şi dacă tinerii designeri au asigurat deja toamnei o linie trendy, promit surprize în ceea ce priveşte linia iernii - un anotimp interesant şi complex de inclus într-un one stop shop!

×
Subiecte în articol: viaţă şi stil