x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Fashion Marci celebre din 2007 in Romania

Marci celebre din 2007 in Romania

de Catalin Budescu    |    01 Oct 2005   •   00:00
Marci celebre din 2007 in Romania

Nume grele ca Valentino, Ferragamo, Dolce Gabbana, Versace, Cavalli, Acqua di Parma, Stella McCartney, Asprey, Molton Brown, Yves Saint Laurent, Givenchy, Vicri sau Mischka si-au dat acceptul pentru a intra pe piata din Romania o data cu 2007.

Nume grele ca Valentino, Ferragamo, Dolce Gabbana, Versace, Cavalli, Acqua di Parma, Stella McCartney, Asprey, Alexander McQueen, Molton Brown, Yves Saint Laurent, Givenchy, Vera Wang, Marc Jacobs, Vicri sau Mischka si-au dat acceptul pentru a intra pe piata din Romania o data cu 2007.

Toate aceste "celebritati" din industria de lux mondiala, alaturi de alte brand-uri la fel de puternice s-au aratat interesate si dispuse sa "ocupe" un loc in viitorul Luxury Departament Store (LDS) ce va fi construit in Bucuresti.

DIN ITALIA. Valentino, un brand de renume mondial ce face parte din grupul Marzotto, si-a dat acceptul pentru a deschide un magazin independent in sistem de franciza, cu un concept propriu pentru femei si barbati. De asemenea, va aduce cu el si colectia de accesorii Valentino Garavani. Suprafata totala a noilor magazine Valentino din cadrul LDS va fi de circa 350 mp, iar valoarea investitiei locale se ridica la peste 1,8 milioane de euro. Salvatore Ferragamo, casa independenta de lux, mai ales pe partea de accesorii - pantofi, genti, dar si colectii de pret-a-porter, va avea in acelasi loc o suprafata de 200 mp, cu o investitie de doua milioane de euro. Bottega Veneta, casa ce face parte din Gucci Group, va aduce pe o suprafata de 200 mp colectii de pantofi si genti, precum si cele de pret-à -porter pentru femei si barbati. La fel si Dolce Gabbana, ce va avea la randul ei colectiile de imbracaminte atat pentru femei, cat si pentru barbati. Lista este completa de Versace, Roberto Cavalli, Brioni, Kiton, Fratelli Rossetti, Tod’s, Missoni, Sergio Rossi, Frette si Acqua di Parma.

ANGLIA. Alaturi de marcile italiene, in noua locatie vor veni si brandu-rile britanice, in frunte cu Asprey, care face parte din grupul Asprey & Garrard - bijutieriile Casei Regale a Marii Britanii. Casa va intra pe piata printr-un magazin independent de franciza, cu o suprafata de 120 mp, in care vor fi prezente 12 din cele 15 linii de produse ale casei. Alaturi de acestea vor mai fi prezente Alexander McQueen si Stella McCartney, care fac parte din Gucci Group, Paul Smith, Mulberry, Jimmy Choo si Molton Brown, care a fost desemnat operatorul de Spa din cadrul LSD. Spa-ul va avea o suprafata de circa 350 mp si va cuprinde o piscina cu ozon si spatii dedicate tuturor procedurilor de terapie si relaxare, urmand a fi cel mare din Europa de Est.

DIN FRANTA SI SUA. Franta va fi reprezentata de Yves Saint Laurent, care face parte din Gucci Group, si va investi circa un milion de euro. Pe o suprafata de 200 mp se vor deschide magazine independente in franciza, atat pentru femei, cat si pentru barbati, fiind completate si de o locatie speciala pentru colectia de accesorii. Givenchy va avea si el un magazin in franciza pentru femei si, nu in cele din urma, Mariage-Freres - companie franceza cu traditie in comercializarea ceaiurilor de lux.

Din SUA va intra pe piata romaneasca, pe o suprafata de 150 de mp, ce va duce la o investitie de circa 1,5 milioane de euro, cea mai apreciata si celebra casa de lux a momentului pentru segmentul de rochii de mireasa, rochii de ceremonie si ocazii speciale, cadouri de nunta si accesorii - Vera Wang. Alaturi de aceasta, vor mai fi prezente Badgley Mischka (rochii de seara) si Marc Jacobs, Vicri (casa de moda din Portugalia) si Etienne Aigner - una dintre cele mai celebre marci de orgine germana, recunoscuta pentru calitatea exceptionala a produselor din piele (genti, pantofi, accesorii).
×
Subiecte în articol: high-life suprafaţă