Conform Kantar Media, show-ul de la Antena 1 a obținut, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, o audiență medie de 5 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3%, fiind urmat de Pro TV, care înregistra atunci 4.8 puncte de rating şi 16.6% cota de piaţă.
“În urmă cu mulți ani, noi am mai fost în zona asta din Galați și am decis să revenim pentru că am auzit că, în satul în care noi stăm, există un centru unde oamenii cu suflet se ocupă de copiii mai puțin norocoși și vrem să le oferim din fericirea și din bunătatea unor familii normale!”, a mărturisit Nea Marin.
Cum s-au descurcat vedetele în continuare şi care vor fi provocările cărora trebuie să le facă față, telespectatorii vor putea afla urmărind noile episoade ale emisiunii Poftiţi pe la noi: Poftiţi în Dobrogea! Sezonul 10, difuzate astăzi şi mâine, de la 20:30, la Antena 1 și pe AntenaPLAY!
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group Citește pe Antena3.ro |
Analiza este facuta pe target-ul 21-54 Urban, |
Perioada 27 mai 2024 |