Luni seara, telespectatorii au fost cu ochii pe confruntarea de la Chefi la cuţite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat un record de audiență la nivelul publicului comercial pentru acest sezon . Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 13.4 puncte de rating și o cotă de piață de 35.7%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 7.1 puncte de rating și 18.9% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 10.7 puncte de rating si 24.9 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D a obținut 6.1 puncte de rating și 14.1 procente cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul întregului public din România cu o medie de 10.3 puncte de rating și o cotă de piață de 23.6%, în timp ce Kanal D, clasat pe locul al doilea a obținut o medie de 7.1 puncte de rating și 16.3 procente cotă de piașă . În minutul de aur al emisiunii, 22.11, peste 2.3 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau competiţia Chefi la cuțite.
Antena 1 a fost de altfel lider la nivelul întregii zile și pe toate segmentele de public.
În această seară are loc ultima confruntare a sezonului 8 Chefi la cuțite. Se vor arunca în joc ultimele amulete, cele cu efect devastator, și se vor folosi ultimele resurse de energie. Banda va tulbura spiritele cum nu a mai facut-o vreodată, iar cea mai mică greșeală îi va costa scump pe cei mai neatenți.
O pară făcută în cinstea lui chef Scărlătescu i-a adus aseară o victorie categorică lui chef Sorin Bontea. În urma confruntării dintre buline și carouri, Robert Vasiliu (Ragnar) din echipa lui chef Cătălin Scărlătescu a părăsit competiția de la Chefi la cuțite.
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. Citește pe Antena3.ro |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
Perioada 7 decembrie 2020 |