x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Monden Cannes Lions - Luxul creativităţii

Cannes Lions - Luxul creativităţii

07 Iul 2014   •   17:25
Cannes Lions - Luxul creativităţii

Ce înseamnă Cannes? Lux, Croazetă, Palm d’Or, fructe de mare, cumpărături, soare, plaje municipale, prețuri mari…

Cam asta spuneam, pe nerăsuflate, despre Cannes până acum ceva timp. După o săptămână la cel mai mare festival de publicitate, Cannes Lions, am înlocuit toate cuvintele de mai sus cu două: creativitate și implicare.

Asta înseamnă de fapt Cannes. Locul unde, în fiecare an, se adună mințile care înnebunesc mințile și golesc cardurile pe întreg mapamondul. Fie că vorbim despre campanii comerciale, despre campanii sociale, despre comunicare, despre PR, la Cannes timp de o săptămână 13 mii de oameni au pus pe masă cele mai importante creații ale minților lor.

Am vazut cele mai bune spoturi din lume! Stiu, sună arogant și exagerat, dar ăsta este adevărul.

Intrați pe aici orice spot, la întâmplare, iar după ce-l vedeți spuneți voi dacă anul acesta ați văzut ceva mai bun! Până sa alegeți, vă recomand câteva.

Primul e pentru bilete de tren! Da, ați citit bine, pentru bilete de tren! A fost atât de bine făcut și atât de bună ideea de a trezi sentimentul de vină în sufletul potențialilor clienți încât vanzările de călătorii cu trenul au explodat pur și simplu. Cum adică vină? Păi asta a fost ideea aceea simplă care a făcut totul altfel. Ne simțim cu toții vinovați că ajungem prea puțin acasă, la ai noștri, că ne vizităm prea rar prietenii, că niciodată nu avem timp. Pe valul ăsta emoțional au urcat și creativii care au gândit spotul.

Citeşte continuarea aici


Ce înseamnă Cannes? Lux, Croazetă, Palm d’Or, fructe de mare, cumpărături, soare, plaje municipale, prețuri mari…

Cam asta spuneam, pe nerăsuflate, despre Cannes până acum ceva timp. După o săptămână la cel mai mare festival de publicitate, Cannes Lions, am înlocuit toate cuvintele de mai sus cu două: creativitate și implicare.

Asta înseamnă de fapt Cannes. Locul unde, în fiecare an, se adună mințile care înnebunesc mințile și golesc cardurile pe întreg mapamondul. Fie că vorbim despre campanii comerciale, despre campanii sociale, despre comunicare, despre PR, la Cannes timp de o săptămână 13 mii de oameni au pus pe masă cele mai importante creații ale minților lor.

Am vazut cele mai bune spoturi din lume! Stiu, sună arogant și exagerat, dar ăsta este adevărul.

Intrați pe http://winners.canneslions.com/2014/index.cfm și alegeți orice spot, la întâmplare, iar după ce-l vedeți spuneți voi dacă anul acesta ați văzut ceva mai bun! Până sa alegeți, vă recomand câteva.

Primul e pentru bilete de tren! Da, ați citit bine, pentru bilete de tren! A fost atât de bine făcut și atât de bună ideea de a trezi sentimentul de vină în sufletul potențialilor clienți încât vanzările de călătorii cu trenul au explodat pur și simplu. Cum adică vină? Păi asta a fost ideea aceea simplă care a făcut totul altfel. Ne simțim cu toții vinovați că ajungem prea puțin acasă, la ai noștri, că ne vizităm prea rar prietenii, că niciodată nu avem timp. Pe valul ăsta emoțional au urcat și creativii care au gândit spotul: http://winners.canneslions.com/2014/effectiveness/.

- See more at: http://blog.intactmediagroup.ro/cannes-lions-luxul-creativitatii/#sthash.n4Bfexha.dpufCe înseamnă Cannes? Lux, Croazetă, Palm d’Or, fructe de mare, cumpărături, soare, plaje municipale, prețuri mari…

Cam asta spuneam, pe nerăsuflate, despre Cannes până acum ceva timp. După o săptămână la cel mai mare festival de publicitate, Cannes Lions, am înlocuit toate cuvintele de mai sus cu două: creativitate și implicare.

Asta înseamnă de fapt Cannes. Locul unde, în fiecare an, se adună mințile care înnebunesc mințile și golesc cardurile pe întreg mapamondul. Fie că vorbim despre campanii comerciale, despre campanii sociale, despre comunicare, despre PR, la Cannes timp de o săptămână 13 mii de oameni au pus pe masă cele mai importante creații ale minților lor.

Am vazut cele mai bune spoturi din lume! Stiu, sună arogant și exagerat, dar ăsta este adevărul.

Intrați pe http://winners.canneslions.com/2014/index.cfm și alegeți orice spot, la întâmplare, iar după ce-l vedeți spuneți voi dacă anul acesta ați văzut ceva mai bun! Până sa alegeți, vă recomand câteva.

Primul e pentru bilete de tren! Da, ați citit bine, pentru bilete de tren! A fost atât de bine făcut și atât de bună ideea de a trezi sentimentul de vină în sufletul potențialilor clienți încât vanzările de călătorii cu trenul au explodat pur și simplu. Cum adică vină? Păi asta a fost ideea aceea simplă care a făcut totul altfel. Ne simțim cu toții vinovați că ajungem prea puțin acasă, la ai noștri, că ne vizităm prea rar prietenii, că niciodată nu avem timp. Pe valul ăsta emoțional au urcat și creativii care au gândit spotul: http://winners.canneslions.com/2014/effectiveness/.
- See more at: http://blog.intactmediagroup.ro/cannes-lions-luxul-creativitatii/#sthash.n4Bfexha.dpuf
Ce înseamnă Cannes? Lux, Croazetă, Palm d’Or, fructe de mare, cumpărături, soare, plaje municipale, prețuri mari…

Cam asta spuneam, pe nerăsuflate, despre Cannes până acum ceva timp. După o săptămână la cel mai mare festival de publicitate, Cannes Lions, am înlocuit toate cuvintele de mai sus cu două: creativitate și implicare.

Asta înseamnă de fapt Cannes. Locul unde, în fiecare an, se adună mințile care înnebunesc mințile și golesc cardurile pe întreg mapamondul. Fie că vorbim despre campanii comerciale, despre campanii sociale, despre comunicare, despre PR, la Cannes timp de o săptămână 13 mii de oameni au pus pe masă cele mai importante creații ale minților lor.

Am vazut cele mai bune spoturi din lume! Stiu, sună arogant și exagerat, dar ăsta este adevărul.

Intrați pe http://winners.canneslions.com/2014/index.cfm și alegeți orice spot, la întâmplare, iar după ce-l vedeți spuneți voi dacă anul acesta ați văzut ceva mai bun! Până sa alegeți, vă recomand câteva.

Primul e pentru bilete de tren! Da, ați citit bine, pentru bilete de tren! A fost atât de bine făcut și atât de bună ideea de a trezi sentimentul de vină în sufletul potențialilor clienți încât vanzările de călătorii cu trenul au explodat pur și simplu. Cum adică vină? Păi asta a fost ideea aceea simplă care a făcut totul altfel. Ne simțim cu toții vinovați că ajungem prea puțin acasă, la ai noștri, că ne vizităm prea rar prietenii, că niciodată nu avem timp. Pe valul ăsta emoțional au urcat și creativii care au gândit spotul: http://winners.canneslions.com/2014/effectiveness/.

- See more at: http://blog.intactmediagroup.ro/cannes-lions-luxul-creativitatii/#sthash.n4Bfexha.dpuf

×