Zi de top ieri pentru Antena 1. Postul generalist al trustului Intact a fost lider detaşat de audienţã atât în Whole Day, cât şi în Prime Time, în rândul telespectatorilor din mediul urban. Concurenţa nu a avut nicio şansă în faţa prichindeilor talentaţi de la Next Star, cel de-al doilea episod al show-ului impunându-se ca lider detaşat de piaţã, atât pe segmentul comercial, cât şi în rândul targeturilor urban şi naţional şi atingând un vârf de aproape 3 000 000 de telespectatori la nivel naţional.
Astfel, Next Star a fost urmãrit asearã în medie de peste 557 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 10% şi 21.7% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 9.8% rating şi 21.4% cotã de piaţã, cu difuzarea serialelor de comedie “Las Fierbinţi” şi “O săptămână nebună”.
Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul publicului all urban, Next Star atingând cifre foarte mari faţă de programul oferit de Pro Tv. Cu un rating mediu de 12.7% şi 23.4% cotã de piaţã, postul din Bãneasa s-a impus ca lider detaşat de audienţã şi la nivel urban, în vreme ce poziţia secundă era ocupată şi de această dată de Pro Tv, cu doar 8.4% rating şi 15.5% cotă de piaţă.
În minutul de aur, 22:04, înregistrat aseară la momentul lui Mihăiţa, cãruia Dan Negru i-a fãcut o surprizã extraordinarã aducându-i-l pe scenă pe îndrăgitul actor Ion Dichiseanu, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 888 000 de telespectatori la nivel naţional.
Prezenţi în numãr foarte mare în faţa televizoarelor, românii au ales ieri producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time, la nivelul publicului urban. Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasă pentru fiul meu şi Un show păcătos au condus şi ele clasamentul audienţelor.
Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 4.2% şi o cotã de piaţã de 17% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români din mediul urban, înregistrând un rating mediu de 10.5% şi 19.9% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu 9.2% rating şi 17.4% cotă de piaţă.
Citește pe Antena3.ro