Jurnalul.ro Timp liber Monden Nopti de amor pe nisipul fierbinte

Nopti de amor pe nisipul fierbinte

19 Iul 2004   •   00:00

ZI DE VARA PANA-N TOAMNA

Jean Paler si-a dus iubita la malul marii. S-au pupat, s-au dezbracat si, cand le era lumea mai draga, trei jandarmi au aparut la orizont. Actorul a fugit cu chilotii in vine. Si alte vedete au fost prinse in "flagrant".

Plaja, mare, soare, palmieri (cam amarati, ce-i drept!)... Cum sa nu te indragostesti pe malul Marii Negre? Unele vedete si-au cunoscut jumatatea pe nisipul fierbinte. Altele, mai nonconformiste, au fost prinse de jandarmi in timp ce faceau sex pe plaja.
SIMONA ECOVOIU, DANA CIOBANU

Pleci la mare in concediu sau in turnee. Vrei sa fii nonconformist, ba chiar sa incalci legea, crezand ca politia va fi mai indulgenta cu tine. Ei, iata ca lucrurile nu stau chiar asa, chiar daca porti matricola de VIP, Mihai Traistariu (ex-Valahia) si actorul Jean Paler au fost prinsi de gardieni in timp ce faceau sex cu iubitele lor pe nisipul incins sau in apa sarata, sub clar de luna. Primul si-a dat un alt nume, iar celalalt a luat-o la fuga, scapand astfel de amenda. Cat despre Oreste, el a fost agatat de cea care avea sa-i devina sotie cu un plic de supa instant.

SEX IN MARE. Mihai Traistariu spune ca s-a lecuit de sex pe plaja: "Vai de capul meu, sa nu mai aud de asa ceva! Pe la miezul noptii mi-am dat intalnire pe plaja cu iubita mea. Ne-am lasat lucrurile in masina si am intrat in apa cu ganduri "necurate". La nici 5 minute de balaceala, doi gardieni ne-au bagat lanternele in ochi. Noroc ca aveam o sapca pe cap si nu m-au recunoscut. Mi-au cerut adresa si, de frica, nu stiu ce mi-a venit sa le-o dau pe-a lui Dorin Topala".

Nici Jean Paler n-a scapat de peripetii pe Litoral: "M-am sculat cu noaptea-n cap, la ora 4:00, ca sa vad, impreuna cu iubita mea, o blonda superba: rasaritul Soarelui.

Numai ca, intre timp, ne-am intins la pupaturi si la altele. Nu trecu multa vreme si au aparut, ca din pamant, trei jandarmi. Nu stiu cum ne-am strans lucrurile si am rupt-o la fuga. Cel mai rau e, pe lumea asta, va zic eu, sa fugi cu chilotii-n vine".

LA PLIC. In urma cu 15 ani, Oreste statea la plaja, cu burta lipita de coloana, adica mort de foame, cand, de pe cealalta patura, o Ea ii zambeste: "Am avut ambitia sa stau la mare mai mult decat mi-a permis buzunarul. In ultimele zile mancasem doar piersici furate din piata si bausem apa de la tasnitoare. Stateam pe paturica cu gandul la un pui fript cand vecina de pe patura mi-a intins un plic cu supa instant. M-am indragostit de blonda, dupa care, mai tarziu, am anuntat nunta". Anul acesta insa, Oreste a anuntat si divortul.

AMANT ISTET. Intrebat daca a trait aventuri la malul marii, Marian Ionescu a raspuns: "In Directia 5, eu sunt liderul, insa Cristi Enache e vedeta". O faza de zile mari, care si acum le starneste zambete membrilor trupei este modul in care Cristi Enache s-a intalnit cu o iubita pasagera. Vocalistul grupului si-a pus o sapca pe cap si ochelari de vedere, mai batranesti, si a imbracat niste haine ponosite, ca sa pacaleasca vigilenta paznicilor si a receptionerei unui hotel. Scopul "schimbarii la fata" a fost sa intre in camera unde il astepta o tanara care l-a agatat dupa un concert. Cand i-a deschis usa, fata a cascat ochii a uimire, gratulandu-l cu tot felul de cuvinte obscene.

Aurelian Temisan a trait o idila ca-n povesti la malul Marii Negre in urma cu multi ani. Ca sa nu-si supere prietena, actrita Monica Davidescu, dar si pentru a o proteja pe fosta lui iubita de-o vara, interpretul prefera sa fie discret: "Acum, acea tanara este o femeie maritata, cu copil. E de inteles de ce prefer sa nu-i dezvalui numele. Mai vorbim din cand in cand si mi-a marturisit, nu o data, ca acea vara a fost printre cele mai frumoase pe care le-a trait", spune nostalgicul Temisan.

PATANIE

"Ne-am intins la pupaturi si la altele. Nu trecu multa vreme si au aparut, ca din pamant, trei jandarmi. Nu stiu cum ne-am strans lucrurile si am rupt-o la fuga. Cel mai rau e, pe lumea asta, va zic eu, sa fugi cu chilotii-n vine" - Jean Paler

DIVERTISMENT

Jojo, prezentatoare in restaurant Colega Diversilor, Jojo, si-a mutat resedinta la Jupiter, unde va stationa pana in luna septembrie. E venita cu treaba, asa ca nu o invidiati! Ea va prezenta un spectacol la Restaurantul Majestic. In plus, va gadila urechile turistilor cu slagare internationale. (Simona Ecovoiu)

CONDICA DE RECLAMATII

GINA PISTOL este enervata de norii de pe cer. "Pai, cum sa nu ma supar cand vad ca vin pe malul marii si nici nu pot sa-mi bag degetele-n apa de inghetata ce e! Ca sa nu mai zic ca degeaba mi-am luat costum de baie, ca trebuie sa stau pe plaja infofolita. Cand sa ma bronzez si eu un pic se si umple ceru’ de nori. Parc-ar face inadins, zau daca nu." Una peste alta, in afara de vremea rea, Gina e multumita de traiul la malul Marii Negre. "Mancarea e-n ordine. Acum, stai sa ne-ntelegem. Eu ma refer la faptul ca n-am auzit pe nimeni sa se planga c-ar fi patit vreo boacana din cauza mancarii alterate sau mai stiu eu cum. Si de-aia zic ca e OK. Dar sa nu te astepti sa mananci ceva iesit din comun cu doar 50.000 de lei." (Miruna Mihalcea)

DAN NEGRU e de parere ca tot litoralul romanesc e o "condica de reclamatii". "Am plecat la mare in Spania. Nu-mi mai trebuie litoral romanesc. Gata, mi-a ajuns." Motivele sunt simple: "Totul merge prost. Serviciile, oamenii, conditiile de masa si de cazare... De distrat nu prea ai unde sa te distrezi. Si nu ma refer la localurile de fite. Nu, domne, vreau sa vad si eu ca ma pot distra fara sa stau printre d-astia plini de fumuri. De-aia nici nu mai vreau sa fac incercari esuate. Nu mai am de gand sa experimentez malul Marii Negre. Singurele lucruri bune sunt alea pe care le-a lasat Dumnezeu. Adica nisipul. Pentru ca, intr-adevar, nisipul din Mamaia si plaja sunt cele mai bune de peste tot pe de unde-am fost". (Miruna Mihalcea)

Jurnalul National, in misiune pe Litoral

Daca v-ati deghizat in paparazzi si ati pozat vreo vedeta si vreti sa apara la gazeta, nu ezitati sa ne contactati. Daca se nimereste sa fiti chiar Aurelian Temisan, Adrian Enache sau Elena Carstea, Andreea Balan, Andreea Banica, Dana Nalbaru, Teo si va aflati in cautarea iubirii (pierdute) ne puteti scrie si vi se va rezerva un loc la rubrica de matrimoniale estivale.

Adresa noastra: Piata Presei Libere, nr.1, corp D, etaj 8 sau dana.andronie@jurnalul.ro

SUMAR - 19 iulie 2004

Pietrele care vindeca impotenta

Culegatorii de garizi

Cu vedere la plaja

Litoralul azi
Subiecte în articol: antimonden plaja