x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

BMW Seria5 GT

de Sebastian S. Eduard    |    16 Oct 2009   •   00:00
BMW Seria5 GT

În sfârşit, Gran Turismo de la BMW a venit în România, iar aşteptările nu ne-au fost înşelate. Propriu-zis, BMW se reinventează încă o dată şi reuşeşte să creeze un Sport Activity Vehicle de zile mari.

Silueta este în stil coupe, iar garda la sol mai coborâtă, dar asta nu te opreşte să nu te gândeşti la X6. Cu toate acestea, spaţiul interior şi luxul de la interior sunt specifice Seriei 7.

Cu acest ADN combinat, Seria 5 GT reuşeşte să fie o apariţie stilată, după care toţi întorc capul pe şosea... asta dacă nu cumva, până să te prinzi despre ce este vorba, GT-ul nostru... este deja mult în faţă.
Soft? GlumeŞti! Noi am testat cel mai "soft" dintre modele, cel de 3 litri pe motorină şi 245 de cai care, beneficiind de o cutie automată în opt trepte (!), se dovedeşte extrem de sprinten.

Acestui propulsor i se adaugă alte două variante pe benzină: vârful de gamă are 4,4 litri şi 407 CP scoşi dintr-un V8 supraalimentat care te fac să atingi suta în 5,5 secunde, iar modelul de "mijloc" oferă 306 CP dintr-un propulsor de 3.0 litri şi 6 cilindri în linie. Alte cuvinte-cheie ar fi versatilitate, confort, eleganţă, sportivitate - dar toate sunt noţiuni cu care BMW ne-a obişnuit şi ne aşteptăm să le găsim pe orice maşină a grupului bavarez care sare de 50.000 de euro.

Noi am testat
Motorizare: 3.0L/245 CP
Acceleraţie: 0-100 kmh: 6,9 s
Viteza maximă: 240 km/h
Cutie automată, 8 trepte
Consum: 8,1/5,6/6,5 l

 

News
FLUENCE, NOUL MEGANE. Renault a lansat, săptămâna trecută, în România, modelul Fluence, care înlocuieşte Megane sedan. Preţurile variază între 12.900 şi 16.950 de euro. Trei versiuni de echipare, propulsoare pe benzină (1.6L, 110CP) şi motorină (1,5L 85 CP şi 105 CP), aer condiţionat, ABS, AFU şi şase airbaguri în standard sunt principalele caracteristici ale noului model, care deocamdată a fost lansat numai în România şi Turcia. Automobilul va fi lansat în Europa de Vest anul viitor, urmând ca în 2011 Renault să vină cu o versiune electrică.

A VENIT ŞI YETI. Un alt model, lansat chiar săptămâna asta la noi, este SUV-ul Skoda Yeti. Ea se va întrece în clasa SUV-urilor compacte cu nume precum Kia Sportage, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai şi Suzuki Grand Vitara. Preţul de pornire al maşinii este de 15.466 de euro. Motorizările sunt în număr de trei, până la 2.0L 140 CP.

×
Subiecte în articol: auto