x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul C.C.Cecaroserie!

C.C.Cecaroserie!

de Sebastian S. Eduard    |    22 Aug 2008   •   00:00

Passat: mai elegant şi mai sportiv ca niciodată!
Care este rezultatul fericitei combinaţii dintre un motor TFSI şi o caroserie cu un design de zile mari? Există un singur răspuns: Passat CC. Unde CC vine nu de la "Coupe-Cabrio", aşa cum aţi fi fost tentaţi, ci de la "Confort-Coupe". Ceea ce şi este.



Passat: mai elegant şi mai sportiv ca niciodată!
Care este rezultatul fericitei combinaţii dintre un motor TFSI şi o caroserie cu un design de zile mari? Există un singur răspuns: Passat CC. Unde CC vine nu de la "Coupe-Cabrio", aşa cum aţi fi fost tentaţi, ci de la "Confort-Coupe". Ceea ce şi este.

O siluetă zveltă, sportivă te tot îmbie să dai roată maşinii atunci cînd te întîlneşti cu ea pentru prima oară. "Coup de foudre". O spunem în franceză, pentru că nu ştim cum se zice asta în germană. Bănuim doar că e vorba despre un cuvînt în vreo 16 silabe.

Îţi atrage atenţia interiorul: scau­nele de piele, finisajele ridicate, aluminiul, touchscreen-ul, spaţiile extrem de mari. Toate făcute "nem­ţeşte", cu responsabilitate şi, de da­ta asta, faţă de vechile interioare de la Golf sau Passat, chiar cu ima­ginaţie.  

 CONTACT.
Prima pedală. Magni­fic. Motorul TFSI, multipremiat, este extrem de sprinten pentru caroseria pe care ai fi ghicit-o mult mai grea, iar suspensia... o grozăvie. Pur şi simplu absoarbe toate şocurile, chiar dacă te afli pe atît de inconfortabilul pavaj cubic. O maşină pentru ziua de vineri, cînd te îmbraci cu blugi şi sacou: sportivă şi elegantă în acelaşi timp, căreia îi place să transpire, dar care absolut nici un moment nu uită să-şi asorteze cureaua cu pantofii.


Noi am testat:


Motorizare: 1.8 L/160 CP

Cutie: manuală, 6 trepte

Viteză maximă: 222 km/h

Acceleraţie: 0-100 kmh – 8,6 s

Consum: 7,6 (mixt)



NEWS

Week-end: Bucharest City Challenge
Peste 100.000 de spectatori sînt aşteptaţi în acest week-end (22-24 august) să participe la Bucharest City Challenge. Aflat la a doua ediţie, Bucharest City Challenge va găzdui competiţii FIA GT 1 şi 2, British Formula 3 şi Dacia Logan Cup pe traseul din jurul Palatului Parlamentului, care măsoară 3.115 kilometri. Organizatorii au împărţit biletele pe patru categorii, iar preţul acestora variază între 20 şi 115 lei. În paralel cu desfăşurarea evenimentului, în Parcul Izvor va fi amenajată o zonă de entertainment. Astfel, pe lîngă zona de concerte, va avea loc Sport&Tuning Car Exhibition, în cadrul căreia vor fi expuse trei automobile, unicat în România, preţul unui astfel de automobil fiind de 1.000.000 de euro. Vineri seară, în zona de entertainment se va desfăşura şi concertul Faithless, la care vor avea acces toţi cei care au cumpărat măcar un bilet la Bucharest City Challenge pentru zilele de sîmbătă şi duminică.

×
Subiecte în articol: auto