x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

DS4.

de Sebastian S. Eduard    |    02 Iun 2011   •   21:00
DS4.

Atunci cand a aparut pe piata DS3, masinuta a fost o adevarata revelatie. Complet noua, design inovator, o serie de gadget-uri interesante... ce mai, o masinuta NOUå cap coada, extrem de interesanta.
Ca urmare, stacheta pentru DS4, urmatorul membru al familiei, a fost ridicata sus. Prea sus spun unii.
DS4 are tot ce-i trebuie. Se inscrie in seria 'Creative Technology', este rafinata, frumoasa, bine fa­cuta, ofera senzatii noi.

Din exterior avem o masina nou-nouta, in care liniile de design fac le­gea. La interior, nu putem sa nu admiram finetea lucrarii, faptul ca toate materialele sunt bine inchegate si de buna calitate. La fel cum nu pu­tem totusi sa nu remarcam o mult prea mare asemanare (la interior vorbim) cu Citroën C4. Asa ca daca vrei sa simti ca te afli intr-o masina noua iti recomandam varianta in piele cu maximum de dotari. Dai un ban, dar stai in fata.

DS4 a fost conceput inca de la in­ceput pentru a avea o amprenta re­dusa asupra mediului inconjurator – lucru evidentiat si in constructia sa – prin folosirea componentelor de cali­tate foarte buna, prin procesul de fabricatie ecologic si prin folosirea materialelor verzi – aproximativ 15% din cele 200 kg de plastic folosite pentru DS4 sunt derivate din materiale verzi. De asemenea, DS4 poate fi comandat cu tehnologia e-HDi microhybrid, care este disponibila de la lansare pe versiunile propulsate de motorul HDi 110.

News
Fiat vrea mai mult Chrysler
Fiat vrea sa ajunga la o participatie de 57% la Chrysler pana la sfarsitul acestui an, de la 46% in prezent, prin preluarea actiunilor guvernului Statelor Unite la produ­cato­rul auto american, relateaza Bloomberg. Trezoreria SUA a fost informata de intentia grupului italian Fiat de exercitare a unei optiuni de achizitie a parti­cipatiei de 6% pe care statul american o mai are la Chrysler. 'Se misca mai rapid si sunt mai hotarati decat au anticipat majoritatea investitorilor. Se pare ca planul este ca Fiat si Chrysler sa devina la un moment dat o singura companie', a declarat Max Warburton, analist la compania Sanford C. Bernstein in Londra. Fiat si-a majorat participatia la Chrysler la 46% spatamana trecuta, dupa ce compania americana a rambursat imprumuturi de 7,6 miliarde de do­lari guvernelor din SUA si Canada. Grupul italian anticipeaza ca va obtine alte 5% din actiuni in trimestrul al patrulea, in schimbul dezvoltarii pentru Chrysler a unui motor eficient din punctul de vedere al consumului de carburanti.

Toyota si Honda la 50%
Constructorii japonezi de automobile Toyota si Honda au produs in aprilie de doua ori mai putine ve­hi­cule la nivel mondial decat in urma cu un an, din cauza penuriei de com­ponente provocata de cutremurul care a avut loc pe 11 martie in Japonia. Toyota a pierdut pozitia de lider al pietei auto mondiale, grupul fiind devansat in primul trimestru de General Motors si Volkswagen. Gru­pul a fabricat 350.000 de vehicule in aprilie, cu 48,1% mai putine decat in aceeasi perioada a anului trecut. Honda a asamblat 138.000 de vehicule, in scadere cu 52,9%.

×
Subiecte în articol: auto&moto